Dbamy o Rodzinkę nie tylko Kocią 🏵️


Witajcie przedsennie!

Weekend minął nam bardzo szybko,
a jutro znowu do pracy, do boju itd.
Ale udało się odpocząć nieco, pokolorować,
ale też były i planszówki i nadrabianie szkoły.

Morfi pomaga


Ewakuacja


Sansa


Najlepiej jednak się w weekend ogarnia lekcje.
Na tygodniu szczerze mówiąc padam po pracy.
Nie zaglądam niby na newsy, ale wiadomo,
każdy ma internet w telefonie i coś tam mówią...

Ejmisia

Alex


Alex, Morf i Sher



W weekend udało nam się jednak odciąć trochę.
Oglądaliśmy "Freud" nowy serial - całkiem fajny,
a także wróciliśmy do "Walking Dead" sezon 8.
Ja jeszcze obejrzałam "Małe kobietki" na HboGo.



Niki


Cebulka


Co poza tym? Dużo czytania - Motylowa też.
Ja jestem w drugim tomie "Pana Lodowego Ogrodu",
a ona w pierwszym i jest zachwycona i co rusz mówi,
gdzie jest i co się dzieje i czy ja pamiętam te akcję 🙃


Jeść 4.30

Dawaj, no!!!

Wiosenny rysunek by Młody

Pani Wiosna 🏵️

Wszelakie wpisy nadrobię jutro i napiszę może
coś nieco więcej - mam zdjęcia z grania itd.
Na koniec wrzucam dwa rysunki Młodego.
Musiał być akcent koci - bo jakby inaczej?!





Kilka śmiesznych obrazków na dobranoc :)
PS. Nigdzie nie chodzimy, dbamy o Rodzinę.
Lepiej się powstrzymać niż mieć wyrzuty sumienia.
Tego wymaga odpowiedzialność i Miłość 💓

Spokojnej Nocy!

🏵️ Bądźcie i pozostańcie zdrowi 🏵️

6 komentarzy:

  1. Fantastyczne rysunki Młodego! Jakie kolorowe i optymistyczne :))). W sumie to w obecnej sytuacji chyba wolę wiosnę na obrazkach niż za oknem, bo jak się zrobi ciepło to debile znowu będą tłumnie łazić i zarażać, najpierw siebie nawzajem, a potem wszystkich dookoła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dlatego aż dziw bierze bezmyślność ludzi... No, ale jak będą robić sobie spotkania na piwko nad rzeką to się tak to skończy... Zaraz idę do pracy. Eh jak mi się nie chce.

      Usuń
  2. 4,30 ..jeść .Roześmiałam się na głos.U nas też łaża niestety.zamówiłam sobie maskę z filtrami .A Mefi jak ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w pracy mieli dawać, a nie zamawiałam bo w sumie sama nie wiem. Jakoś tak...
      Mefi dostał po wielkich bojach zawinięty w kołdrę nospę do dzioba i czekam na efekty.

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty