Kocie towarzystwo w domownikowaniu 🐈🐾

Witajcie sobotnio!

Jak zwykle Google wie lepiej w sprawie kolejności.
No, ale tak to wygląda rano na stole są kotki,
a śniadanie jedz Człowieku gdzieś tam na brzegu,
a najlepiej po cichu, bo przeszkadzasz w polowaniu.
I się nie kręć kulawa kobieto, bo spłoszysz gołębia!






Zaczęłam Outlander i mam zacne towarzystwo.
Lunka i Ejmisia się prześcigają w wyznaniach 💗
Kończę już pierwszy sezon, dość ciekawy serial,
ale taki lekki akurat, że nie trzeba się skupiać mocno.
Przeczytałam w trzy dni trylogię kryminału Hulda.






Obejrzałyśmy ostatnio "Kobieta w oknie",
a także "Szczygieł" i "Na celowniku" - różne.
Każdy fajny, ale inny, więc nie porównam...
Zaczęłyśmy oglądać wieczorem do herbaty,
kiedy czytanie nie wchodzi, a spać się nie chce.






Pięta boli nadal, wizytę mam w poniedziałek.
Jak będę wiedzieć co dalej to napiszę, na razie...
Na razie sobie pomykam po domu unikając pięty.
Staję jedną stopą bardziej na palcach i co zrobić.
Mam nadzieję, że dostanę coś skutecznego...






Obserwuję sytuację z wydaniami "Mistrz i Małgorzata",
ale głowa mi puchnie, bo wychodzi na to, że są 4 wersje.
Wydań jest chyba aż 6, więc wyd. Bellona ma oparte o ostatnie,
a jakiś pan Tur dodał jakieś opowiadanie z pierwszej wersji...
Odradzają na pewno pana Drawicza, bo coś pozmieniał.







Na razie zostawiam, więc ten temat i czytam Zafóna.
A następnie pierwszy tom Heksalogii o Wiedźmie...
Stosik do czytania jest wysoki i mnie kiedyś zabije.
A chora pięta będzie może też okazją do nadrobienia.
Wkurza mnie, bo przejść nie można jak człowiek...







Podglądam i cieszę się, że u Cesarzowej Tabazzy jest ok.
Czekam na wyniki czytankowania Małgosi w papilotach,
ale to tak w związku z "Mistrzem i Małgorzatą" - wstyd nie znać.
Mam nadzieję na nieco kotków u Romany - dawno coś były.
A teraz kawa i czymś się zająć, bo mnie pięta denerwuje...




A i okazałam się Kocią Matką Roku - Cebula nie ma kłów.
Ma tylko kły dolne - zauważyłam jak ziewała, i dawaj...
Przeglądanie zdjęć i bloga wstecz 4 lata i patrzę nie ma.
Nawet jako kociak nie miała mlecznych kłów na górze.
Nic jej to nie zmienia, okrągła jak cebulka i kochana :)

A jak tam u Was?

14 komentarzy:

  1. Kocurku mła właśnie czyta o ostrogach a także porozmawiała sobie z jedną ostrogowatą, przyjaciółą Ilonką. Hym... przekazuje jak usłyszałam - żadnych operacji nie pozwól sobie robić. Amen. Ponoć tylko ćwiczenia, terapia krio i jonowa oraz leki przeciwzapalne. Z wyczytek wychodzi mła podobnie. Dupanda znaczy bo leczenie z tych długich. No ale będziesz miała nóżkę. Zawsze to jakaś pociecha. Szpagetka nadal oburzona i obrażona na mła za uwięzienie w domu, reszta stada zachowuje się jak Twoje stado, znaczy nie kręć się kobito i nie przeszkadzaj, no chyba że podajesz jedzenie.;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Jedzenie dziś było o 5.33 komenta zostawiłam nawet. Paczkomat ogarnięty. Paczka wyruszy tylko właśnie pudło trzeba ogarnąć.
      Kochać Szpagietku i wybaczać ❤️❤️❤️

      Usuń
    2. No zobaczę co ten jutro wymyśli. Niech mnie to nie boli. Ja tam wolę pracować. Niż żeby mi cięli za L4. Jeszcze jaka receptę z kosmosu przywalą.

      Usuń
  2. Ech te nóżki, daj znać co wyszło.
    Moje skarby niedobre, nie wiem czy zasługują na foty 😀. Powaga. Mam zryte plecy i łeb, Gacusiowi podeszłam jak skakał z szafy. Obolały żołądek, Jacuś trenował nocne skoki jako cichociemny. Straszna rzecz oberwać w splot słoneczny skaczącym kotem na spaniu. W życiu pleców też ma udział CHUPACABRA mała. Stłuczony łokieć i na nowo obolały kręgosłup, skutek usiłowań, by nie nadepnąć Felusia. To ubytki na ciele, na psychice też mam, coś moi panowie kochają obecnie nocne życie. A Twoje takie niuńki grzeczniutkie, słodko polegające, polujące obserwacyjnie bez zrywania firanki, no nie do pojęcia😀.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też skaczą po pęcherzu itd. dlatego ostatnio częściej śpię u Mefisia. Dobrze że dziecko ma kanapę i łóżko. Tutaj stateczne dziwaki. A tam Młode i głupie to.
      W kuchni mam sznurki, ale one poobgryzane wszystkie okna u mnie wyglądają tragicznie. Kiedyś może wymienię. Na razie niech sobie będzie.

      Usuń
  3. Wyślij mi bardzo uniżenie proszę namiary maila Tabaazy. Na maila,😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dotarło? :D ja z linka na szybkie badania robiłam etykietę na paczkę paczkomatem. Z dowolnego nadać ale trafi konkretnie do Tabazzy i Gwiazdy

      Usuń
  5. Fantastyczna fotorelacja! bardzo lubię takie wpisy pełne zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w dniu mamy i kociej mamy, najlepszego na całe życie😀

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty