Marzec zaczyna się już szpitalikowo...

Piątek

Wyniki dużo lepsze niż przed płukaniem - karmić obserwować i w razie co przyjść. Na razie dawać renal i kapsułki Renavlet.
Alex ma brać na razie probiotyk i kapsułki Renalvet - brak saszetki renal pomógł - jego kupka jest w końcu ok. Ale jego wyniki nie są tak złe jak Sansy, więc powinien dac radę - Alex ma wszystko na granicy - nie jest jeszcze na czerwono. Dostał ostatni zastrzyk i będziemy umawiać się na wyrwanie zęba.

Czwartek

Mam moja Księżniczkę Sanse!!!! 🧡❤️💛🍀☘️ I tradycja wróciła razem z Lunką jedzą swoje leki jak co wieczór. Jutro będą wyniki krwi dam Wam znać!!! 💚💚💚 Biegłam dzisiaj z pracy po nią do lecznicy i choć mnie przed wyjściem próbowano zdenerwować mam gdzieś - miałam odebrać ja o 13.30 i zdążyłam i mam ją w domku!!! ❤️❤️❤️






Lunka nadal bierze leki na ten piasek czy coś, Alex ma nadal brać probiotyk i ma zastrzyki na dziś i jutro. I będziemy myśleć co dalej - odstawiamy u Aleksa karmę renal i zostawiamy tylko renalVet i to mokre co lubi. I będziemy obserwować. Bo poza saszetkami renal nie ma nic nowego w diecie. A no i Alex ma 15 lat, więc ja mu wybaczę jak będzie tak miał na zawsze - trudno. Ja mogę to sprzątać ile trzeba ❤️

🐾🐾🐾

Wtorek/środa

Czekamy czy płukanki dały wyniki i czy można zabrać będzie jutro Sanse do domu. Wyniki z tego co zrozumiałam jutro przyjdą albo jutro rano będą robione. Padam na twarz że stresu.

🐾🐾🐾

Aktualizacja poniedziałek:

Aleksik jeszcze tydzień zastrzyki u będzie ok. Okazało się, że ząbek jest do wyrwania. Bo coś się z jednej strony ślinić zacząłem z lekka. Kupka ładniejsza ale probiotyk jeszcze 7 dni. No co ja poradzę. Wesołe jest życie staruszka ... 🙀😻😸

Cirilla zdrowa szczepienie będzie 19 zrobione.

Sansa szpitalik - czekamy na telefon, bo wyniki mimo płukania przez weekend złe...

🐾🐾🐾


Witajcie pierwszego dnia wiosny ;)

Wieści tak na szybko, bo padam na twarz...
W środę badanie krwi miała Sansa i Luna, 
badanie kału Alexa oraz Luna miała USG.
Po kolei: Alex kupa ok, ale rzadka, więc probiotyk taki koci
od dzisiaj dosypuje dziadowi do saszetki sosiku.
Alex dziś zastrzyk i jeszcze sobota i niedziela też.
Luna: wątroba ok, ale na USG nadal coś w pęcherzu.
Sansa: nie ma chorej tarczycy, ale nerki całkiem padają
- od dzisiaj szpital i dostaniemy znak, kiedy do odbioru.
Martwię się o nią, bo je, nawet przytyła 300g, ale wyniki...









A Tygrysek Cirilla miała mieć we wtorek szczepienie,
ale kicha, więc dostała leki i ma się pokazać też po niedzieli.
Ma dostawać VetoMune, ale jej nie smakuje, więc kombinuję.
Poprawił jej się po antybiotyku apetyt na szczęście i wchłania.
To bardzo waleczne maleństwo jest i bardzo kocha Miszkę.
Miszka za to ma wzorowe piękne płuca i odstawiamy VetoMune.
Alex w poniedziałek na kolejne leki jeśli kupa się poprawi.


Daenerys






Poza tym się nic nie dzieje, po pracy zobaczę odcinek
"Wojna światów" na Disney i padam po prostu...
Zaczęłam czytać "Żarna niebios" Kossakowskiej,
ale tak mnie ten tydzień wymęczył, że czytam i zasypiam...
Oglądam też "Karppi" (Deadwind) na Netflix tak przy okazji,
ale jak coś robię, bo inaczej zasypiam na amen.
Tylko te pucki puchate wiecznie głodne i ciekawe,
a to małe zagania do zabawy, bo wiadomo, zdobywa świat.



Cirilla

Poppy, chess, Morf

Piorunek

Poppy, Chessur, Morfi



A z Sansą smutno mi, ale znałam już diagnozę,
wiem jak to jest z nerkami po historii Amberka, 
wiem jak może być, bo dopiero co Sherlock...
Sansa ma osiem lat, więc wydawałoby się, że nie będzie źle.
Ona zachowuje się normalnie, je, przychodzi do mnie,
nawet nabrała wagi - renal i te zupki nawadniające jej pasują.
A tu taki szok z tymi wynikami - oba parametry w kosmos...



Marzec nieco weselej ;)



Dam znać, co z Sansą...
Trzymajcie kciuki 💗

5 komentarzy:

  1. Oby te kroplówki pomogły 💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocurrku jak Sansa przytyła i je przy wysokich parametrach nerkowych to jest zdziwność. Może, daj Najwyższy, wyniki przekłamało? My tu trzymamy kciuki. płukanki tak czy inaczej wskazane. Zdrówka dla Was wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam się na kocich dolegliwościach. jedyne co mogę, to kciuki potrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Czekamy na wyniki czy kolejne płukania coś dały ...

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty