Weekend z przytulakami 😹


Zbiór sobotniopiątkowych zdjęć przed Wami:
chciałam pokolorować, ale na mnie coś wlazło... 😻










Sheloczek próbuje się z Mefim zakumplować:
My oglądałyśmy film 1922 - bardzo ciekawy!


Patrzyliśmy na biegi przez okno w sobotę rano,
Młodego nie było widać niestety, ale podobno był dzielny!



A oto Sherlock okiem Młodego:
Urosło się maluszkowi 😺
z mordki jednak nadal jest głupowaty 😹


Tak na mnie śpała Ejmisia nim mnie dobudzili:
Niestety leki na przeziębienie zwalają z nóg...


A tu przytulas serialowy:




Wstaje się o świcie i widzi takie widoki na parapecie... :)
Pierwszy raz widziałam ich razem :) 
Spali sobie cały ranek :)




Przy kolorowaniu miałam towarzyszy na kocyku obok.
Maluszki nadal razem śpią, nie zawsze, ale często :)







Danerys lubi towarzyszyć tez przy wieczornych krzyżówkach... :)





A za chwilę pewnie przyjdzie się przytulić na serial... :)
Kotu na szczęście nie przeszkadza, że ludzie są smarkaci.

Polecamy Orange is the New Black, Once Upon a Time.
A także: Stranger Things!
Co się udało pokolorować to na Instagramie widać 😸

A jak Wam minął weekend?
Udanej niedzieli! 😺

2 komentarze:

  1. Jak ja lubię takie lenistwo weekendowe ;) aż mi się za weekendem zatęskniło, jak tak patrzę na Wasze zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak? :) Obijacie się w weekend? My niestety do weta niedługo...

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty