Jagodowe Koty przelotem :)


Hej, hej!

Pewnego razu, jak wpadłam do Jagodowej
to miałam ze sobą aparat i zrobiłam sesję!
Kilka kotów się udało sfotografować i
oto przed Państwem efekty! :D

Najważniejszy jestem!

Taki dostojny!

Król, pan i władca!

Soowka...

Śpi kotek

JA jestem najpiękniejszy!

Widać te oczy niewiniątka?

To, co że mnie znasz...

Pysio przyprószony...

Jak już zdążyłam się pokręcić z aparatem,
jak zwykle znikąd pojawia się Pandzia!
Baranki i głaskanie to obowiązek na jej widok
- nie ma innej opcji!


Tuż przed barankiem :D


No dajesz, gdzie barankować?

Głaaaaszcz!!!

Oooo tak...

A teraz dam ci kłaków...


Gdy już mnie wymęczy to idzie na legowisko,
a tam spotkałam Safirkę, tego małego misia,
a raczej czarną niedźwiedzicę... :P
Kochane to małe, mimo, że szczyl jak Ejmiśka.

Zajęła lepszą poduszkę...

Poczekam cierpliwie...

A to sobie czekaj...

Taaa...

A tego kota uwielbiam! Najpiękniej pomalowana!
Nie ma drugiej takiej na świecie, a poza tym...
No cud, miód i w ogóle! Ten biały, rudy i czarny!
Tricolor pełnym pyszczkiem i do tego królowa! :)

A tu pod wieczór zmiana nadchodzi!

Królowa Gabrielka wyszła na salony

Myję się, nie przeszkadzasz czasem?

Niewinnie wygląda Isia

Wyjątek nad wyjątkami ją zobaczyć...

Wbrew pozorom kotki się przemieszczają
i mają dużo miejsc do spania do wyboru,
a nie to, co u mnie, że łóżko najlepsze
albo karton po zamówieniu z zooplusa...

Zawinęła się panienka...

Wygląda jak pączek do schrupania :D

MORDKOŚCISK!!!

Isia zmienia miejsce

Przyczajony tygrys...


I na koniec jeszcze więcej puchatej ślicznej Garbielki.
Oficjalnie Gabrielka i Sówka zimą skończyły 5 lat,
ale to dlatego, że zostały trzy lata temu ocenione na 2.
Więc 3 latka w domu Jagodowej im stuknęły!

Słodziakowania ciąg dalszy...


Kto jest najpiękniejszy na świecie?


Jak ten czas leci - dopiero co był 2018, już luty puka...
A za chwilę będzie seria urodzin od marca aż do jesieni:
10 urodzinki Isi, 6 Safirki, 8 Pandzi i Szczocha 1 rok.
A Salemek 15 w październiku i Sówka z Gabi 6 lat!

🐾🐈🐾🐈🐾

W Warszawie 9 lutego będą szyte Cudeńka na akcję
od 10 do 14:30 w Warsztacie (plac Konstytucji 4)

Zapraszamy także do akcji kartkowej Walentynkowej na Facebooku:

🐾🐈🐾🐈🐾

Miłego wieczoru Wam życzymy!
PS. Dzisiaj Dzień Przytulania!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty