Telefoniczne migawki 📱


Witajcie!

Przeglądam fona i powiem bez bicia, że się poddaję...
No nie da się nie robić zdjęć telefonem :) a miejsce się kurczy.
Fakt jest, że jak jest pod ręką, a chwila ulotna - trzeba.
A szczególnie jak mnie przygniatają te "misie pluszowe"...



Tu na przykład Luna ze mną spała, więc nie było wyjścia,
jak uwiecznić tę chwilę telefonem - Lunka chrapała całą noc...
A patent spania ze mną podłapała od Jagusia, który tak robi
- ostatnio codziennie się stara spać od ściany - nie do ruszenia!












A tak ugniata mnie cała kociarnia, więc nie mam wyjścia.
Czasami szkoda, że nie ma cewnika, bo aż szkoda wstawać,
jak one się tak wszystkie ułożą - najlepsze wyjście nie pić,
a wtedy nie trzeba będzie wstawać - najwyżej uschnę...


Mefi i Niki

Sher, Dane i Nicky


Obok Morfi


Mefo





I tak kolejnego wieczora układ taki sam, a co!
Czasami mam wrażenie, że mi się wieczory powtarzają,
a to oni się bawią chyba w akcję - kiedy człowiek oszaleje ;)
Ale nie dajemy się, wiemy, że to kocia miłość jest...






Sher i Niki




Mefisio

A za chwilę nadejdzie Dzień Dziecka i co tu można powiedzieć?
One mają Dzień Dziecka i Dzień Kota codziennie!
A że nam mruczą pięknie i miauczą czasami ładnie
to z kolei my mamy codziennie Dzień Kociej Mamy :)




Symbioza! :D
Do napisania!

4 komentarze:

  1. Wszystkie kochane....Inaczej się nie da ,malowanka do łóżka..Tylko jak tu malować jak towarzystwo leży pokotem..hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. No bo też jak tu się opanować, kiedy kotki takie urocze. Ja znów tulę Timmiego, co chwilę, bo taki kochany, taki uroczy. hehe Uściski. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No najlepiej nie mieć.innego hobby poza glaskaniem zwierzaków :)

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty