50 twarzy Salemka - naszego 15latka! 💖


Hej, hej!

Oto obiecana sesja naszego Kochanego Salemka!
Zwanego Bobkiem, Bobisiem, Salemkiem i Bobem
i Małym eS i Największym Skarbem Świata!
Salemek skończył oficjalnie legalnie 15 lat!!!
Puszeczka urodzinowa była i dostał prezenty!
(i dużo buziaków w nos - nie był zbyt happy)


Kurczaczek mmmmm...


W tle saszetki dla juniorków,
bo Salem zawsze będzie malutki!


Trudno znaleźć sobie miejsce...








Padł kotek z wrażenia...













Zmiana boczka...




Szpadaj



Tu się odsypia 15 lat!











Już się naspałem...


Nie zawracajta mi dupala!


No dla mnie kocyk, wiem!

Że mi różowy pasuje?

Trudno było mi wybrać najpiękniejsze ujęcie,
więc jest dosłownie 50 twarzy Salemka,
więc dokładnie 50 zdjęć i jeszcze jedno gratis.
Tę kołdrę złapałam w Biedronce - ostatnia była,
ale dla Salemka idealna i jaka miękka! :)

No niech Wam będzie...

Wszystkiego najlepszego Salemku!
😻
Żadnego chorowania i masz długo żyć!
Dłużej niż najstarszy kot na świecie! 😽

8 komentarzy:

  1. Zdrowia Salemku, 15 lat to piękny wiek. Staruszki to skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Samego zdrowia życzę Salemku.Jesteś pięknym kotem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiż on słodki!
    Wszystkiego co najlepsze dla Salemka!
    I oczywiście drapki za uszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma sporo srebrnych włosków w czarnym futerku ;-) To chyba z wiekiem przybywa ?
    Najlepszego , dużo zdrówka i radości dla Salemka! ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty