Szalony Salemek na Czarny Piątek 😹


Hej, hej!

Pewnie nie tylko mnie atakują z każdej strony reklamy,
że dzisiaj czarny piątek i wielkie promocje do zgarnięcia...
A ja na czarny piątek dla Was Salemka mam - szajbuska :)
Tak Salemek przyjął tron tortur z zooplusa swego czasu :)
Myślę, czy mu nowego nie sprawić? A jak wywołam wojnę?

No patrzcie zgłupiał!

Może lepiej nie podchodzić?

Jakiś nowy wirus?

Spadam!

Zostać czy iść?

Oto jest pytanie...

Spadam i ja!



Ale cię stary pokręciło!


Nie mogę na to patrzeć!

Nic nie widzę!

No zgłupiał, dziewczyny!


Jestem Władcą Świata!

Marzenie Salemka

Z tyloma pannami i Bubsonem na czele mam wątpliwości...
Nic dziwnego, że Salemka wykręca czasem - Bubson męczy.
Ale Salemek stara się być cierpliwy dla gówniaka, no co co?
Safirkę przeżył to i Bubę przetrwa jakoś... Dziadziuś nasz 😻
Ale do Choinki czasu dużo i można jeszcze pomyśleć...

Mój koszyk!



Kręćku, kręćku...

Ciasne!

Ale własne!

I się umyję!


Moja wanna!


No co?

Wyjść się nie chce...

Oj tam a tam coś teges...


Zostaję, moje!

Na Zooplusie jest Cyber Week 5% i łączy się z 2%.
Więc można załapać się na 7% w sumie rabatu, ale!
Przez aplikację Zooplusa - korzystam, polecam!
Da się zrobić zakupy przez link Gosianki też tak.
Na FB trwa Bazarek Za Moimi Drzwiami - zajrzyjcie!

A z amfiteartrem nie chciałabym, aby było tak:

Obrazki genialnej Miłozwierz

Miłego weekendu! 😽

Plany weekendowe
obrazek Kotter
/2016

3 komentarze:

  1. Super zdjęcia! Kot zdecydowanie w swoim żywiole :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie bardziej wolę czarne koty od czarnego piątku

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty