Ekipa w jesiennym słoneczku 🌞

Witajcie czwartkowo!

Jest Mefisiowa kupka, więc ulga totalna... Udało się.
Poza tym dalej zdechlizna, antybiotyk obrzydliwy,
ale trzeba wybrać do końca, żeby nie było, że niedoleczone.
Ale słabo mi się robi jak przychodzi pora go wziąć - ble.
Lepiej więc wziąć kubek herbaty i brać przykład z Kotów.








Sansa zachęca do zapoznania się ze Żniwiarzem.
W kwestii czytelniczej jest nowość, że Młody ma zeszyt czytelnika.
Co tydzień ma brać do szkoły przeczytaną książkę i tam opisać,
a później w zeszycie zrobić ilustrację do niej - w końcu!
Ale widzę, że się zaczyna rozwijać czytelniczo - to fajnie.
Tylko, że zaczął kilka książek na raz i są dylematy :D







Lekturę ma o Psie, który jeździł koleją - aż sobie przypomnę.
Co do HBO Go mnie rano zmuliło, więc obejrzałam sobie filmy:
"I oddychaj normalnie" oraz "Lola" - oba ciekawe i nagradzane.
Jak coś mnie nie wciąga to od razu wyłączam - szkoda czasu.
Dzisiaj Enola Holmes wpłynęła na Netflixa, ale poczekam!
Najpierw muszę przeczytać książkę, więc Motylowa czeka.







Weekend planujemy sobie czytelniczy i ze spaghetti.
Oj nie chce mi się do pracy wracać, kiedy odżywam i oglądam
albo czytam, ale wiem, że to fajne jest teraz, bo na dłuższą metę...
Miałam w kwietniu trzy tygodnie postoju i to było okropne.
Jakoś się człowiek nie mógł ogarnąć, bo szkoła online... :/







Ale trzeba brać przykład z Kotków: Aleksik u góry,
Sansa z książką, Czesio na fotelu na historycznej narzucie,
na oknie błogostan ma Nikusia MHA Skrzeczkowska,
a w pościeli rozkosznie śpi Morfeuszek Śpioch nad Śpiochy.
A w filmiku na końcu prezentuje się Nikusia :)


A no i zaczyna się przedsprzedaż kalendarzy na 2021.
Jak ten czas leci!




PS. NA HBO Go widziałam jeszcze film "Opowieść Mary",
ale jak ktoś nie lubi takich trochę gadanych filmów to odradzam.

6 komentarzy:

  1. U nas też słoneczko jest zawsze mile widziane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Żniwiarza Gaji Grzegorzewskiej .? Jeżeli tak to ja właśnie zaczęłam ta serie😀Koteczki prześliczne 😻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tej serii nie znam zapiszę sobie :D Ja czytam Pauline Hendel :)

      Usuń
  3. Jesień w tym roku jest wyjątkowo słoneczna i ładna. Czerpię ostatnie ciepłe promienie, ale jednocześnie cieszę się z nadejścia chłodniejszych dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dzisiaj wyjątkowo zimno. Ale trwamy i oglądamy To The Łąkę na Netflix. Film o wirusie ale jakoś tak w miarę dobrze się ogląda...

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty