Cieplaki, łobuzy i dużo filmików 😺🎥🐱

Hej!

Piątek piątunio a ja wygrałam!
Znaczy wybrana zostałam do zrecenzowania "Wysłannika"
- dzisiaj dostałam email i podskoczyłam pod sufit!
Nie mogę się doczekać, ale najpierw skończę serię Żniwiarza.
Na blogu z reckami umieszczam na bieżąco wrażenia :)
 







Miło tak taką niespodziankę dostać, a napisałam w ciemno.
Właściwie kilka książek do recenzji już dostałam,
ale nie spodziewałam się - a Koty coś mi miauczą,
że to ich urok tu zadziałał, bo z książkami pozowały do fotek...
No niech im będzie - piękności to są nad pięknościami.








Teraz będzie o Morfeuszu i odkrytej kuwecie Luny:
okazuje się, że Jaśnie Pan sika poziomo na ścianę poleciało!
W tym momencie złapałam za szmatę, płyn do szyb, 
ocet i wszystko co miałam - ściana w kuchni wypucowana.
Otwarta kuweta została zabrana, a wsadziłam zamkniętą.








Grunt, że mi lepiej, antybiotyk działa, do pracy się nie chce.
Ale co zrobić, jak trzeba na te chrupki i inne przyjemności
zarabiać, by móc zamawiać sobie i robić zakupy w Biedrze.
Na razie z zooplusem czekam na rozwiązanie z kuwetą,
bo jak nie przejdzie zabranie jednej z przedpokoju - dokupię.








Emrys odkrył, że jest tak mały i zwinny i sprytny,
że codziennie jest na którejś półce z książkami...
I grzebie mi tam w przydasiach i kradnie czasami.
Ja już nie mam siły ani do Emrego ani do Morfiego
- oboje łajzy nad łajzami i słodziaki nad słodziakami.





Dzisiaj bonusowo dużo filmów - nagrywane telefonem,
więc wybaczcie jakość, ale cenne chwile uchwycone
i cwaniactwo Sherloczka - co łapkę myje, a nie siostrę,
a także charakterek Emrysa - ten film mówi wszystko.
To samo z Sherlockiem i Mofeuszkiem - łajzy...





Jak to Motylowa stwierdziła wali w domu płynem do szyb,
a więc misja wykonana prawidłowo i ślady zatarte po Morfim.
Teraz trzeba trzymać kciuki, by Luna się nie bała kuwety...
No nudno by było, gdyby nie te Morfeuszki Łajzuszki...
I odkryłam dlaczego mam dywan na przedpokoju do wymiany...

Polecam serię KOTTER w Empik.com!

Miłego weekendu!

4 komentarze:

  1. Czyli co, zdrowiejecie? Tak trzymać. Kotunie, rzeczywistość oczywista, najlepszą reklamą Czytacza/Recenzenta.🙋😺😸😺😸

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kotami wiecznie coś się dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty