Po co ja tutaj...? Ponarzekać...? 🐣


Witajcie sobotnio!

No nawet w miarę ciepło, spacerek zaliczony,
jutro może będzie kolejny, ważne, że kot nakarmiony.
Dzikie to rude, zaczipowane się okazało,
że to taki miastowy łobuz, ale wykastrowany.
Puszkę dostał i spokojnie spacerkiem dalej...
No, ale zimnym zawiewa, więc nie przesadzamy.






Koty łobuzują strasznie, chyba już czują wiosnę.
Cały czas coś leci albo ktoś piszczy w udawanym bólu,
bo jak biegnę to widzę dwa rozbawione miśki,
a ich oczy jak pięć złotych tylko błyskają szajbą...
Za to u Mefisia spokój i Ejmisia wychowana do mycia.






Rudy uparcie tam bywa, ale wychodzi na jedzenie.
Po jego pokazie złośliwości nie walczę z nim,
a musicie wiedzieć, że był zdolny kucnąć pod ścianą...
I puścić sika patrząc mi w oczy z obrazą majestatu.
To było zimą i od tamtej pory Rudy włazi na rządanie.






Okazuje się, że u nas jednak mi nie zamykają Jysk,
więc na spokojnie podejdę zerknąć sobie tam ciapki,
są takie fajne, wiem, że plastik, ale stopa się nie będzie grzała.
to takie bardziej jak do ogrodu, ale że ja mam wszędzie żwirek
to można rzec, że do kociego ogrodu ten wynalazek idealny.





Żwirek dwie paczki jadą, do Jagodowej też...
Niby opóźnienia mogą być - no zobaczymy,
bo jest rabat od wczoraj i pewnie się rzucili.
Ja zamówiłam zanim ten rabat wypuścili,
jakby co to korzystajcie z WIELKANOC-5
- to daje 5% zniżki na cały koszyk.
Oczywiście zamówiłam puszki dodatkowo.







Jeszcze im zamówię karmę ze 3 worki i będę happy.
Nie wiem, co będzie z zakładem, czy nie postój,
więc póki mogę to zamawiam im na zapas...
Ja będę spokojniej spać, a one będą miały tu w domu,
bez jakiegoś stania w kolejce pod Rossmannem,
albo jakąś inną Biedronką - jak trzeba to cokolwiek.






Poza tym się nic nie dzieje za bardzo...
Co się dzieje to każdy widzi na wiadomościach.
Na szczęście nie oglądam tv, a co ustalili
wiem z smsa z linkiem, który dzisiaj przyszedł.
No, ale w Biedronce dzisiaj nie widziałam
ani kolejek ani kontroli ile osób weszło...






Ale idzie wiosna, ciepło jest i dobrze,
choć trochę źle, że nam dzisiaj godzinę kradną.
Ale co można zrobić, jakoś trzeba żyć ...
Czasy są jakie są, ale można się obłożyć kotkami,
zrobić wiadro herbaty i zaczytać się w inne światy.





Tylko, żeby to towarzystwo tak nie szalało...
Na koniec polecam serial na HBO Go "Pustina",
a dzisiaj rano zaczęłam "Anioły w Ameryce."
Lecę listę miniseriali od końca, omijam wojenne...
Netflix mnie zasypał i na razie odpuściłam.

Trzymajcie się!

PS. Sześć Gwiazd u Jagodowej:

Isia

Safcia

Gabrielka

Bubson

Salemcio

Pandzia


8 komentarzy:

  1. One wszystkie piękne, gdybym miała wybrać Miss lub Mistera, poległabym.
    Czyli też masz Rude, co mistrzowsko manipuluje by postawić na swoim. Możliwe, że to cecha właściwa Rudym, wal człowieku głową w mur, nie poradzisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaguś ma 12 lat, więc wolę mu nie podpadać. A niech nawet Mefa karmę je - nie zaszkodzi już konsultowałam z wetem. Niech ten stary jęczmień tam siedzi jak musi. Ja nie będę myć cały czas podłogi z jego pokazywania emocji. 😅
      No to rude dzikie też osioł.

      No Rude to uparte i koniec

      Usuń
  2. Mła źle paczała do tej pory na kuwetę, gupia była bo to jest cóś jak ogród żwirowy japoński. Taki konceptualny, kot wlezie i sobie konceptualizuje. Teraz to mła jest mundra, będzie z kotami pogwarki mruczące urządzać o koncepcjach ogrodniczych. ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się je pytam gdzie te diaxy w żwirze 🤣🤣🤣

      Usuń
  3. Ale mnie zachwyciły ta półka ze sznurową zabawką i sznur zwinięty do zabawy....Ale super.mojego sklepu nie zamykają.Przecież zwierzątka muszą jesc.W sklepie mogą przebywać dwie osoby.Wiadomości nie oglądam .Donoszą mi klienci co się dzieje.Kociska piękne i Twe i te u Jagodowej.Gosia z J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki pawlacz tak zwany, wymontowakysmy drzwiczki i koty mają tam swój ukochany zaklaczony kocyk i korzystają :)
      Ja na FB przeważnie widzę wieści albo w pracy ktoś coś mówi.
      No ja zapas z zooplusa zrobiłam w chorej ilości, ale obawiam się postoju więc korzystam póki mogę. Książek nieprzeczytanych sporo, więc będę mieć zajęcie a one co jeść

      Usuń
  4. Sielskie, anielskie jest kocie życie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kolejnym życiu chciałabym być kotem takim u kogoś rozpieszczonym :)
      Pozdrawiamy !

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty