Dużo kotełków ku pokrzepieniu Serc 💚

Witajcie sobotnio!

Coś mnie ostatnio dwa dni z rzędu wycina
- zasypiam o 19 i budzę się rano z budzikiem...
A że nie każdy ma wesoło to wstawiam dużo zdjęć!
Ku pokrzepieniu serduszek nie tylko smutnych,
nie tylko zmartwionych i zmęczonych, ale każdemu!
Każdy kto potrzebuje niech poogląda :)

EmLy zemdlał







Kotki łobuzują nocą, a w dzień zgrywają śpiochy.
Łóżko jest zajęte zaraz po wstaniu ludzi - dowody są.
Zdjęcia poniżej i powyżej są dowodem w razie pozwów,
bo przecież puszka powinna być dużo częściej niż daję.

Morfiś


Sansa


Aleksik



Wczoraj pierwszy raz stałam w kolejce pod sklepem.
Ale nie mogłam odpuścić, bo zapomniałam o chrzanie,
a bez tego jak wiadomo śniadanie świąteczne nieważne.
Zabawne, że sklep miał światła jak na przejściu 🚥






Morf



Chwila grozy była, jak Emrys zaczął mi kichać,
jak zaczął podskakiwać przy tym jak piszczałka...
Ale zapodałam mu już drugi dzień rutinoscorbin
i na szczęście zaczął się zachowywać normalnie.





Mefcio




Trzymajcie się tam ciepło i nie dawajcie!
Mam nadzieję, że podniosłam Wam poziom 
Kłaczkowości w krwioobiegu i jest lepiej troszkę :)
Jutro idziemy na spokojnie sobie w znanym gronie,
nikt nigdzie nie jeździ, żadnych szaleństw nie ma...


Spokojnych i ZDROWYCH Świąt !
W otoczeniu kochanych kłaczastych Przyjaciół
i bliskich Osób tak, jak lubicie najbardziej!


Uszczęśliwiliśmy też pewnego kotka na święta :)

Torkil :) kotek Efka i koty :)

Jovi braciszek




Poza tym obserwuję, czy dzień czy noc co u Romany.
Jak nie ma wpisu to patrzę komentarze, czy przybyły...
Trzymamy wszystkie łapki, aby wszystko było dobrze!


ZDROWYCH PRZEDE WSZYSTKIM!

dla Romany



10 komentarzy:

  1. Moja kochana!💚💚💚💚 Poziom kłaczkowatości mi się podniósł na całkiem wysoki, bardzo przyjemny poziom💚💚💚💚. Dzień zdecydowanie zyskał. Ale wiesz, pojawiło mi się pytanie. JAK ZMIENIASZ POŚCIEL? Przy moich trzech pomocnikach o mało nie oszalałam, bardzo pomagały. A u Ciebie trzydzieści dwie łapki chętne do pomocy... Jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pościel zmieniam normalnie :D Oni biegają i przeszkadzają, ale ja mam je nauczone, że na psik psik uciekają. Więc jak jest przegięcie to wyganiam towarzystwo ;D A niereformowalne wynoszę do kuchni i szybko wracam dokończyć dzieło :D

      Usuń
  2. Niektóre pozy to pełne grozy, he, he, he. Mefcio to cały Epuzer, nawet spojrzenia bliźniacze. Kłaczkowatość w krwioobiegu podniesiona, mła przystępuje do nynowania różyczek mamuni. :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. ^_^ Idealna porcja zwierzakowa.

    Wszystkiego naj, naj na Wielkanoc, pomyślności, zdrowia i rodzinnej (jak się da) atmosfery.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego Kotełom i Wam, Wiewiórcza Rodzinko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zły blogger coś mnie nie poinformował o komentarzach! Zaraz zajrzę do Cię, bo ostatnio mi czytnik bloggera nie pokazuje wpisów i muszę sobie robić raz w czas dzień ręcznego latania po blogach :)

      Usuń
  5. Urocze te Wasze sierściuszki. Radosnych dni świątecznych życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zły blogger coś mnie nie poinformował o komentarzach! Zdrowia!

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty