Kocie doglądanie u Aś i Jagodowej😻 +foto

Witajcie czwartkowo!

Żyję, żyję, od poniedziałku po pracy chodzimy do kotków.
Czasami idziemy razem, czasami idziemy jedna tu, druga tu.
Kotki zaopiekowane poprzez dawanie saszetek,
a jak jedzą to ogarniam kuwety i sprzątam ich psikusy.
U Aś mam kiepskie zdjęcia, bo one na odległość się trzymają
- widuję tylko dwa z trzech kotków Alinkę i Kostka. 🐱🐱
Trzeci kotek Melka się niestety ukrywa gdzieś...
Ale saszetki je tylko Kostek, Alinka jest obrażona.
Szylkretki to jednak charakterki, a te czarne to łobuzy 
i przytulasy straszne - jak na razie tak wychodzi... 😺

Alinka

tu widać, że szylkretka,
ale musiałam wyjaśnić zdjęcie

Pandzia u Jagodowej

Zielone oczki Alinki u Aś

Pierwsze dwa dni o tak u Aś
foto przybliżane, zoomem robione

Salem Junior u Jagodowej - drań!

Kostek łobuz 

Buba i Pandzia jedzą
znaczy tutaj była próba kradzieży...

Safirka

Bubson też łobuz
i też szylkretka czyli charakter

Salem Junior i jego nochal ;D

U Jagodowej z kolei widzę także cztery koty z pięciu,
bowiem Gabriella postanowiła się nie pojawiać. 😿
Nawet jak byłyśmy dłużej kawę wypić, kapustę zjeść...
Jutro będę tam znów tym razem w planie są pierogi babci,
więc może łaskawca wyjdzie, bo tak to przytula się Salem Jr.
I przychodzi też Buba sępić, bo myśli, że rzucę jej parówkę.
Może jutro wezmę tę parówkę ze sobą i jej rzucę...
Mam nadzieję, że Gabrielka żyje, tak jak Melka u Aś. 🙀
Ale dzielnie codziennie mamy spacerek w remach diety.

Panda miauczy na mnie
u Jagodowej

Pandzia wcina

Kostek wcina u Aś

Safirka u Jagodowej

Bubson udaje,  że to nie ona

Ciotka, ale to wszystko samo spada

Ja nie wiem o czym ty mówisz!!!

Kostek u Aś - je sam, bo panny nie

Pandzia robi baranki

Ale o co chodzi?

Buba z dwóch misek je...

Czasem wpadam i wypadam i nie robię zdjęć,
ale kuwety są czyste, a saszetka w miseczki włożona.
Czasami trzeba podnieść coś, postawić jakieś krzesło,
wiecie, zemdlało samo, maskotki same spadają,
a stosik książek sam się przechyla niebezpiecznie...
Legowiska same spadają, firanka sama się odpięła,
nie pamiętam co jeszcze, ale lista jest długa 😹
z kłaczkami zwymiotowanymi na środek pokoju włącznie.
Wyjechali, zostawili, kara musi być - a jak! 😸

Salemek Junior przyczajony

Pandzia gotowa do skoku

Ale o co ci chodzi?

Safirka i Buba jedzą

Alinka u Aś - z odległości

Dwa grubaski jedzą

Juniorek je

Salemek Junior

Za mało dajesz jeść, reklamacja

Głodny koteczek, zabidzony Junior

A tutaj Kostek po zjedzeniu saszetki

Poza tym się nic nie dzieje, od poniedziałku mamy urlop.😻
Po pracy i tym doglądaniu uskuteczniamy Dr House oraz czytanie.
Kończę już "Bez filtra" i będę czytać "Starą Baśń" w ramach akcji,
a także "Kuszenie" Katarzyny Berniki Miszczuk od Wyd. Mięta 😻
- pewnie którąś wezmę na wycieczkę odstawienniczą Dziecka do Babci.
A będzie to taki mały throwback po 15 latach do Łodzi na chwilkę...
Zobaczymy jak to wyjdzie, będę dawać znaki - plany są... Dobra.
Jeśli zrobię nowe zdjęcia przez kolejne dwa dni to dokleję do raportu.
Nie zawsze robię, bo śmigiem i biegiem jeszcze swoje kotki ogarnąć.

Alinka foto od Aś

Kostek w obiektywie Aś

Trzymajcie się! 😽

PS. Odnalazła się Garbielka tym razem spała na wierzchu,
a że to jest pufa za stołem to jest możliwość,
że spała tam codziennie, a ja jej nie zauważyłam po prostu 😹
Gabrielka nie jada mokrego, więc nie przychodziła do kuchni 😿
Ale już w niedzielę wracają, więc sobota ostatni dzień 😺

Jestem grzeczna

I bardzo głodna

Królowa Gabrielka

Ja zaginęłam, gdzie?

E tam, ja jestem, nigdzie się nie wybieram

A to mokre to sobie wsadź...
Chrupki rulez!

Salem Junior pozuje na grzecznego

Tutaj poniżej ostatnie foty:

Kostek u Aś 

Alinka u Aś 

I obrazek, który kojarzy mi się z Isią.
Ona na pewno czuwa nad Jagodową,
A kto wie może jest w drodze w nowym futerku?

Maggie Vandewalle
 ~ Supercat

Jutro wracają. Misja zakończona pomyślnie.
Miłej soboty 🌞

Salem Junior prezentuje upał 🌞 


4 komentarze:

  1. O qurczę, niezła służba. No ale cza Państwu usługiwać, zwłaszcza że Państwo mocno rozżalone. ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Karzą za nieobecność? To wychodzi że moje karzą za obecność.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty