Upał dobija...🥵🌞🌞🌞🥵

Witajcie!

Upał nas zabija - ledwo żyjemy, kotki tylko śpią...
Ale udało mi się wysłać paczkę do Romanki i podnieść na duchu 😻
Grunt, że się udało i książka trafiona, ja dostałam i fajnie,
że mogłam posłać w świat :D - to mi też robi tydzień 😺
Od początku wiedziałam, że się spodoba, ale przeczytałam
i recenzję napisałam, a książeczka trafiła do wielbicielki pisarki 😸
I nawet pojawił się wpisik - i bardzo fajnie!
A ja mam kolejną książkę do przeczytania od Wydawnictwa Mięta 🍃

Cześ


Morgan

Daenerys i Cirilla







Morfeuszek 


Tak to się nic nie dzieje, Dziecko porywa Jagodowa z Łojcem mym,
a porywają nad morze także też i PraBabcię i Aś z dzieckiem...
Więc będzie od jutra tydzień bez Młodego, ale z odwiedzaniem
i fotorelacją u koteczków w obu domach kocich mniejszych niż nasz.
Z urlopem nam się planowo uda to może tym razem obie zawieziemy
Młodego do Bapci do Łodzi - ale jeszcze nie wiem,
bo jak patrzę na te pyszczki to sobie nie wyobrażam je zostawić.
A co mówić choćby na dwie/trzy noce... Zgroza... 🙀🙀🙀





Sansa 🧡 




Triss Merida 🧡 





Ale kilka dni Alex jak nie dostanie probiotyku to nic się nie stanie
- i tak nie zawsze mi je zjada, Sansa też ma tylko suplement,
bo nerki to są nerki - Amber bez tego pożył, bo nie dał sobie dać.
Sansie mi się udaje, ale ona wychodzi tylko do mnie, tak samo Alex,
nawet teraz śpi na podłodze pod biurkiem, bo wie, że nie ma co się bać.
Worki z karmą to mogę im zostawić rozcięte i wystarczy im te 4kg,
ale tylko kuwety musiałby ktoś wpaść zrobić i najważniejsze
- nie pomieszać odizolowanych kotów z pokoju Młodego...
I sprzątnąć kupę Aleksa z przedpokoju, i ew. siku Ejmisi u Młodego.
Oni mają 11 i 15 lat, więc ja nie krzyczę, nie gonię, sprzątam w ciszy.


Morgana i Czessur



Triss, Poppy, Daenerys 
Morfeusz i Chessur 








Po pracy niestety przez te upały po zjedzeniu czegoś padam.
I jak pośpię to potem coś obejrzę i znowu zasypiam.
Niestety taki czas pewnie teraz przede mną - ale co zrobić.
Obejrzałam serial "Eric" do końca - może być, przesłanie jest.
A tak to czytać będę tylko niech Dziecko pojedzie spakowane,
a w końcu głowa się będzie mogła zajść czymś innym.
Bo na razie to jest zamieszanie, a jeszcze prania ogarnianie...
Wszystko po powrocie z dworu idzie w pralkę od razu...
Nie cierpię upałów, bo też przez to człowiek się czuje padnięty.


Uwielbiam obrazy Maggie Vandewalle - zawsze widzę w nich
nasze kotki Mefisia, Sherlocka, Salemka czy Isię...
A tu na dole wrzucam co teraz czytam:

Bez filtra" Małgorzata Stasiak

Zgłosiłam się jeszcze na "Kuszenie", ale nie wiem czy się uda 😿
A książka pięknie wydana jest...
Planuję cały tydzień czytać po pracy - oby się udało!


Trzeba brać przykład z tego koteczka...
A co tam u Was? 😺

3 komentarze:

  1. Kocurrku co za pozy udało się Tobie zdjąć. No gwiazdy Hollywooda wysiadajo przy koteckach! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądząc po zdjęciach, to masz same grzeczniutkie kotki, które nic robią, tylko śpią, ewentualnie pozują do zdjęć :).
    Ale w tym upale to się nie dziwię, ja dzisiaj też prawie cały dzień przeleżałam z książką i zimnymi napojami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za pozy!!! A kto to taki maluśki przy Daneerys? Drobinka, myślałam że bardziej urosła, słodziaczka cudna.

    Kocurku dziękuję raz jeszcze. Ucieszyłaś i poratowałaś, za futerka się nie wypowiadam, słodycze zeżarte (mniam), ale pamiętać będę długo, a książka długo będzie cieszyć.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty