I skończyło się lato 😸


Witajcie niedzielnie!

Kino było, przeżyłam jakoś Obcego z małym zawałem ;D
Na wstępie więc od razu polecam seriale:
"Most zbrodni", "Morderstwo na końcu świata" i "Three Pines".
W planach "The Watchers" i na razie tyle.
A no i zooplus mi nie oddał jeszcze za paczkę, więc do nich napisałam.
Jakaś masakra - dostali paczkę, a kasa ani na zooplus ani tu.











Miszka ma ładniejsze ząbki dostała zastrzyk i kontrola będzie.
Na kontrolę pójdzie też Triss i Aimèe oraz Sansa.
Ale Sansa miała kroplówki i musimy spytać czy teraz też,
czy już nie, bo tam zamieszanie było przy odbiorze.
A tak to standard muszę zamówić leki dla Aleksa i Sansy,
a także zapas karmy do przodu, bo się zapasy skończyły.
Zabezpieczam się przed zimą, żeby nie dźwigać wtedy worków.











Był grill pożegnalny na wakacje i występy wieczorem na mieście.
Najpierw był listkowy występ "Pędy" a później ogniowy "Poza czasem".
Występy trwały dłużej niż było w programie, ale to na plus.
Grunt, że Młodemu się podobały występy i film w kinie.
Lato zostało pożegnane też urodzinowym serniczkiem Prababci.
Od jutra się dowiemy już plan lekcji i zacznie się akcja...





 





U Młodego względnie spokój, ale coś Yuumi jakaś nerwowa.
Będziemy ją obserwować, bo może tam się coś kluje,
a może obecność Poppy w pokoju sprawia, że się układają.
Na pewno i my o ludzie mamy dość upałów już i czekamy na chłodek.
Niesamowite, że za cztery miesiące niecałe już Święta i Nowy rok.
Ten czas leci jakoś dziwnie zagmatwanie ostatnio...


A megakubek z kotkiem podobnym do Vendy dostałam od Młodego.
Bo litry kawy będą się lały przy nauce pewnie...
Siódma klasa to już poważna sprawa - dochodzi niemiecki, fizyka i chemia...
Już mi słabo na samą myśl ;D
No, ale jakoś do przodu, do przodu...




A jak u Was?

3 komentarze:

  1. To lato minęło mi zdecydowanie za szybko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, stado i Młody ogarnięci, a jak Ty się czujesz z Jagodową?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie cieszę się, że już lato się kończy, mam dość tych upałów. Pozdrawiam Ciebie i kotki :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty