Czekamy na wyniki... i ogłaszamy!


EDIT: Jaguś struwity nadal, jutro silniejsze leki do odbioru. 😿
~~~~
Wczoraj byłyśmy u weta z Amberem,
no z lekka lepiej po zastrzykach w sobotę, wymaz do badania pobrany.
Kolejna wizyta w środę, a z wynikami mają dzwonić...
Jagusia mocz też zaniosłam i tak czekamy...


Najgorsze jest to czekanie, bo u Ambera może to jakiś polip albo gorzej...
A możliwe, że trzeba będzie rtg zrobić i to badanie takie przez nos.
Bo za długo to trwa i tylko z jednej strony zawsze ten glut i węzeł puchnie... :(


Więc psychicznie leżymy jak Sher, Sansa i Ejmi na zdjęciach.
Z jednej strony magia świąt się zbliża i jakoś tak nas nie za bardzo może porwać,
a z drugiej Amber taki biedniutki jak ma atak...




I jeszcze biegałam i szukałam Oxycort A dla Aleksa - nie ma w aptekach!
Mama ma poszukać, bo pracuje w pobliskim mieście, więc może akurat...
Ma może ktoś niewykończone opakowanie? Uratowalibyście nas!
W aptekach mówią, że nie ma zamiennika a z tym kremem do oka jest problem zamówić! :(


A kolejne ogłoszenie jest takie, że Amber jednak nie potrzebuje Filoxtide,
może znacie kota albo człowieka, który by potrzebował?
Poniżej wklejam zdjęcie jaka to wersja, dosłownie dawek użyłyśmy 10-15,
a opakowanie zawiera 120 - szkoda, żeby się zmarnowało, a kosztowało 37 zł :(


Może chociaż za 30 z wysyłką ktoś odkupił?

Ehhh, oddzwoniłby już ten wet... :(
Trzymajcie kciuki za Ambusia!


5 komentarzy:

  1. Polecam maść Cortineff do oczu, zamiast Oxycortu A.
    Spytaj weta czy może przepisać ...
    Kciuki jak zawsze trzymamy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiecie czy zawiera te oxtetracykline czy cos takiego?

      Usuń
    2. Opis leku masz TU
      Nie wiem czy krople też dajesz. Jak nie to polecam Dicortineff.
      Leczyłam tym kota Maćka z bardzo dobrym skutkiem.
      Sama też często stosuję bo mam nawroty stanów zapalnych ...

      Usuń
    3. Wg weta Alex ma jakąś chlamydie w oku :( jakaś bakteria

      Usuń
    4. Wątpię aby to wiedziała z pewnością. Tylko badanie genetyczne daje pewność, a te są bardzo drogie. Nawet moja okulistka wykluczyła , choć ja się upierałam aby zrobić to badanie. W końcu zrobiłam na swój koszt i faktycznie nie wykryto chlamydii.
      Co do Dicortinefu to on ma szersze spektrum działania jak maści ...
      Sama po sobie wiem że wszelkie maści tylko podrażniają oczy i wszystko dłużej się paprze :/
      Jak widzisz sama na sobie testuję leki , to trochę wiem ;-)

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty