Pamiętaj mnie... 💛


Ku pamięci Amberka ur. w maju 2014,
a będącym z nami od 10 października 2014
do 2 sierpnia 2018 roku. 🕯

Chciałabym teraz w tych dniach żałoby
jakoś Go upamiętnić wspomnienowymi zdjęciami...
Ponieważ chcę pamiętać dobro, które mieliśmy.
Nie zapomnę Go nigdy, a On na pewno Nas
- na pewno czuwa nad Nami gdzieś tam...

Ambrek w sierpniu 2015



Był cudowny i Jedyny w swoim rodzaju.
I ważne, że mógł w ogóle być, że został znaleziony...
Widocznie dzieje się coś, po coś
- on dał nam piękną Miłość, a my jemu wszystko... ❤



Bardzo lubił rwać kartony,
jak inne koty uwielbiał na nich spać...
Czasami mam wrażenie, że w czwartek
coś mi się przyśniło i wydawało...




Z jednej strony przeraźliwie za nim tęsknimy,
a z drugiej... Ważne dla Nas, że w ogóle był...



To nie prawda, że jak ma się dużo kotów
to cierpienie jest mniejsze - kompletnie nie!
To jest ogromna pustka... Brakuje Go strasznie...
Wyrwa w Sercu jest niewyobrażalna -
nie miałam pojęcia, jak bardzo to może boleć...



Nikt ani nic Go nie zastąpi - nigdy...
Był Jeden Jedyny w swoim rodzaju!
Ktoś napisał mi prawdę, że Koty żyją
zdecydowanie ZBYT krótko, ale może to i lepiej dla nich,
bo kto by się nimi zajął, gdy nas zabraknie?



I w tym jest racja - nie chciałabym, aby któryś został sam.
Ja wiem, że zdarzają się wypadki i życie jest kruche
- w takich dniach po stracie Przyjaciela człowiek myśli
o takich rzeczach częściej i stara się żyć chwilą obecną.




Więc ocieramy łzy tęsknoty, pocieszając się,
że w ogóle Los postawił Nas na swej ścieżce,
że mogłyśmy być Rodziną dla tak wspaniałego
i genialnego Kotka, którego nazwałyśmy Bursztynem.




Dlatego patrzę na te zdjęcia i staram się nie płakać:
on by tego nie chciał, on żył chwilą i tym, co jest,
nie myślał o tym, co było ani co będzie...
No chyba, że chodziło o kuwetę czy jedzonko... :)



Koty pamiętają z dni to, co ważne. 
Wspomnieniom bez wartości pozwalają odejść 
i zapadają w sen mocniejszy niż my, 
którym pęka serce, bo pamiętamy 
tyle rzeczy nieważnych.
/Brian Patten/


Jak nie wiecie, co napisać (a nie musicie przecież)
wystarczy, że zostawicie w komentarzu serduszko.
Ja wiem, że wszyscy byliście z nami...
I nie tylko nam jest strasznie smutno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty