Miesiąc bez Ciebie 💔


Ciężkie noce za nami,
ale jeszcze musimy pogadać.
Pomyśleć, postanowić, ustalić...

Amberka brakuje nam nieustannie
i tęsknota jest ogromna...
Atakująca znienacka...


Z DUSZĄ NA RAMIENIU
metafizycznie

Siedziałem z duszą na ramieniu,
lecz to nie była żadna bojaźń,
bo nic nie miałem na sumieniu,
a dusza ta nie była moja.

Trochę mnie uwierała w szyję
i bolał nieco trzeci krąg,
lecz czułem, że do póki żyję,
nie mogę jej wypuścić z rąk.

Dusza przyjemnie się wtulała
i miała aksamitną sierść,
i mi do ucha wymruczała
coś, co nie łatwo chyba znieść;

Że - choć wygląda tak jak kotka,
to jednak jest to dusza czyjaś,
przysłana tutaj aby spotkać
kogoś, kto jej okaże przyjaźń.

Mówi, że jej się to udało,
że się tu ze mną świetnie czuje,
tam się to będzie podobało
i że mnie zarekomenduje.

Rekomendacja mi się przyda,
bo bez poparcia bywa różnie
i może ktoś coś za to mi da,
lecz ja bym prosił - jak najpóźniej.

Do takich myśli nie nawykłem,
lecz teraz właśnie myślę o tym,
że te stworzenia tak niezwykłe
to może nie są tylko koty...?

wiersz F. Klimka


Nie przypuszczałam nigdy, jak bardzo się kocha
do póki nie przyszło mi pożegnać i tęsknić...
A jeszcze zostawił Nam taką niespodziankę...

Wiem jedno - nigdy Amberka nie zapomnę
i nie przestanę kochać.
To nie był "tylko" Kot.

"Oczekuje się, że po śmierci zwierzaka większość właścicieli powróci do wszystkich obowiązków życiowych od razu. Dom jest jednak dziwnie cichy i pełen słodko-gorzkich wspomnień. Straciliśmy najlepszego przyjaciela i wiernego towarzysza, a głębia tego bólu jest ogromna. (...) Prawdą jest jednak, że ludzie potrafią stworzyć nierozerwalną więź ze swoimi zwierzakami. Nasze pupile uwielbiają nas po prostu za to, że jesteśmy. Uspokajają nas i poprawiają nam nastrój. Jak moglibyśmy nie być zdruzgotani, gdy odchodzą? (...) Większość z nas traktuje swoje zwierzaki jak członków rodziny. Poza tym są ważnym elementem naszego codziennego życia. Więc tak, to boli. Czasem nawet bardziej niż śmierć przyjaciela lub członka rodziny. I nie ma absolutnie żadnego powodu, aby się tego wstydzić." całość tutaj: https://kochamyzwierzaki.pl/smierc-psa/

2 komentarze:

  1. Minął miesiąc.Nigdy Amberka nie zapomnisz,zawsze go będziesz kochać.Tylko My co posiadamy i kochamy ponad miarę nasze zwierzątka cierpimy bardziej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochamy ponad życie i wiemy, ze zrobimy dla nich wszystko ❤️
      Jeszcze raz dziękuję za paczuszke.
      Powiedziała Wet, ze dzisiaj mamusie wypuszczają. Chyba tylko Chessurka nie wiem. Obserwuje sytuację rezerwacji. Czarny ma już domek na szczęście - taki podobny do Malego Mefisia i Sherlocka ale 3 czarne by nie dało rady :) I tak już się mylę :)

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty