Na kawie u Jagodowej ☕ 🍰


Hej, hej 😺

Odwiedziłam dziś Salemka :)
Ale zanim poszłam oblozyly mnie koty:



Na pierwszym planie jest Sherloczek, z tylu Jaguś i Mefo nad głową.
Sprawdziłam ilość kiełków.


O taka kawa i ciasteczka 🍪

Sówka zamieszkała w drugim pokoju:


Gabrielle na tronie 🤣


Salemcio śpi 😴


Ona tez ładnie spała, ale się ruszyła 🐼


Isia mnie nie zaszczyciła obecnością 😢
O takie ładne mają wiewiórki 🐿


Safirka, władczyni siedmiu misek, następczyni tronu 👑


I spóźnione imieniny dostałam :)
idealnie na upał zimowo:


Miłego wieczorku 🍵

3 komentarze:

  1. Spij dobrze ...bo głowa pełna.Rano się rozjaśni.Wspieram myślami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dużo postanowień i narada Rodzinna była. Nie mamy czasu przetestować, bo w tym.tygodniu już chcą by je zabierać - chore zwierzęta w kolejce a oni nie mogą z kociarni klatek ruszyć.

      Usuń
    2. Czyli zmiany uznajemy za fakt i koniec kropka.

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty