Wyżerka u Salemka 🍖


Hej, hej!

Już u nas nieco lepiej, więc ogarnęłam aparat.
W ostatni weekend odwiedziłam Salemka 😸
I zgodnie z postanowieniem zdjęcia są z aparatu.
Nie z telefonu, bo tylko się niepotrzebnie traci...
Tak, wiem, często to telefon jest pod ręką, ale.
Postanowienie to postanowienie.

Safirka tradycyjnie, daj jeść!

Oj nie tylko ona głodna...

Zatem przed Państwem kolacyjka u Salemka 😺
To jeden ze znanych sposobów, by sfotografować
jak najwięcej kocich domowników na raz,
a oni mieli w tym przyjemny udział i się nie nudzili.

Największe żarłoki się zeszły...

Safirka, Gabrysia i Salem

Safcia, Gabryś i Bobek :D


Jest i Isia!

Salem jest czasami nazywany Bobkiem,
tak... Chodzi o tę postać z Muminków.
Nie pytajcie, to nie mój pomysł! 😹
Dla mnie Salem jest Małym eS i Salemkiem.


Doszło do pięciu głodomorów :)

Dołączyła do nich w końcu Pandzia i Isia.
Panda zakręcona, a Isia lękliwa bardzo.
Musiałam kucnąć z aparatem i się nie ruszać.
Sówka zapomnijcie, żeby tak jadła stadnie...



Salem ma dziwną minę :D

Gabrielle wytrwale dojada, a co...
Ona jest taka miksowana kolorem.
Na pysiu tricolor, a dalej już mix.
Więc taka trocolor-szylkret wyszła 🐱


Namyślił się Salem - wcina...

Jak widać ta piątka ma się dobrze.
Mam jeszcze dużo zdjęć, bo jak jestem to korzystam.
Salem niezmiennie musiał siadać na stole
- udokumentowane jest, pokażę, wrzucę!
Sówka ma tylko chyba alergię, ale i tak ona w izolacji,
więc tylko Jagodowa pilnuje, żeby nie podjadała Sanabelle.



W tym miesiącu i my i u Jagodowej rządzi
Sanabelle Senior - u nas zmieszana z Light.
W sumie tam większość kotków 7+
- pomijając Safirkę, bo ona w wieku mojej Ejmisi.
Pięciolatka jak widać dorodna :)



Poprawka: Oficjalnie Gabrielle królowa i Sonia ma lat 4.
Ale musimy pamiętać, że ona i Sówka były znalezione,
przygarnięte z ulicy jesienią, właśnie tez im stuknie zaraz...
Czekajcie, ile to będzie? TRZY LATA w domku! 🙀
Jak ten czas leci! Więc skończą swoje orientacyjne 5 lat!



Ale to nadal oznacza równowagę: trzy powyżej 7 lat i trzy poniżej.
Najstarszy Salemek skończy jesienią 14 lat na tym świecie,
a Isia skończyła 9 w maju, a Panda 7 w czerwcu 🙀
Gdyby nie moje liczniki bym się nie połapała... 😹

Do napisania!

5 komentarzy:

  1. O matko, pogubiłam się z tymi Twoimi kotami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koty mojej mamy :) ma 6 :) w zakładce o nas jest wszystko :D

      Usuń
    2. U mamy jest Salem który był mój i on ma damy: Isia Panda Safirka i Gabrysia i Sówka. 5 dziewczyn i jeden chłopak :) dwie ostatnie to znajdy. Salem tez znajda sprzed 14 prawie lat.

      Usuń
  2. Oj też sie pogubiłam.I u Ciebie tyle kotków i tutaj.Ale z biegiem czytania pewnie załapie.Pusia dziś miła wyniki.Pakiet pełny.Pięc lat choruje na nerki.A ma 14.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to zdrowia jej i Tobie życzę. Sama pamiętam że żyłam jak we śnie. Każdy tydzień mógł być tym ostatnim :(
      A wczoraj u weta był facet z 19letnim pieskiem. Płakał jak dziecko a ja ukradkiem razem z nim bo wiem co to znaczy przyjść z ledwo kontaktujacym zwierzatkiem... :(

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty