Dzień Czarnego kota 😸


Hej, hej!

Wczoraj był dzień Czarnego Kota!

Obrazek DoodleCats :)

Przedstawiam więc najstarszego Czornego Kota w naszej Rodzinie:
Salem, 14 letni kot pełnym... brzusiem 😺
Mamy też inne czarne koty, ale dzisiaj On najważniejszy:

Jam jest Salem!

Tak, mam prawo być na stole!

O tak pod brodą lubimy!


Nie przestawaj, mrrr!


Panny ustawia, a panny ustawiają się między sobą,
bo nowe zapachy dolatują z łazienki, ale cóż poradzić.
muszą się dogadać koty między sobą,
a izolacja powolutku będzie zlikwidowana... 🙀


Oj jojczą, że na stole, uszy więdną...

Ja już nic nie słyszę....

Trzeba się umyć!


Ale najpierw odrobaczanie towarzystwa,
a później jak u nas - przy ludziach będą wszystkie latać.
a jak nie będzie nikogo to izolacja od reszty.
U nas zazwyczaj na żywioł szło wszystko i było ok.

Brudna łapecka!


Tam coś piszczy w łazience, eh...

Uszy mam jak kot Vincent :D


Brudny bocek...

Nie wiem, jak się Salem na to zapatruje,
ale pamiętam, że ładnie się zachował przy Safirce,
więc mam nadzieję, że zechce być dziadkiem znowu!
Ale kto go wie, czy mu się chce jeszcze? 🐱

Nie mam czasu na głupoty...

Brzusio brudny coś...

Teraz drugi boczek...

No pewnie, że jestem najpiękniejszy!


Jak na czarnego kota przystało Salemek jest najpiękniejszy!
A te białe włoski ma od małego, a imię od magicznego kota... 🐈
Chyba każdy oglądał kiedyś Sabrinę? 😸
(My oglądamy teraz nową wersję na Netlixie).

Wszystkiego najlepszego dla czarnych kotów! 💛
Ale nocą wszystkie koty są czarne! 😹
Czyli w sumie wszystkim kotom! 😻😽

Mam jeszcze zdjęcia Safirki też czarnej,
ale to następnym razem... :)
Miłej niedzieli!

6 komentarzy:

  1. A kot Sabriny nazywał się Salem? Dawno jej nie oglądałam... Ale co tam Sabrina, Pozdrowienia dla Salemka i reszty czarnych kotów!😄🐱‍👤

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój kociak jest czarno-biały, ale też dostał zasłużony prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej piątce jest tylko jeden prawdziwie czarny, Batmanek który ma już 8 lat. :) I też ma troszkę takich białych włosków c:

    pozdrowienia dla kotków c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u nas Safirka co prawda ma trochę białego, ale jest prawdziwie czarna z humoru... :)

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty