Mijają dni, miesiące, lata... 🎇


Hej, hej!
Tak poświątecznie Google nam przypomina,
jak to było z Naszymi "kotami Bobami",
które były z nami w trudnych momentach życia...
Na początek 9 lat temu - moje rude niespełna roczne:








Oczy miały piękne wyjątkowo - odpuścił koci katar.
Aż się nie chce wierzyć ile to czasu minęło,
jak to wszystko szybko płynie i gdzie tak pędzi?
Między tym codziennym zamieszaniem płyną dni...

Aleksik rok później w Domu Jagodowej

Jaguś był wtedy jeszcze smukły!!!






Mefisto


Salem

Salemek się zaopiekował rudymi :)

Wierzyć się nie chce, że to minęło 8 lat.
Ja wtedy czekałam też na małego Skrzata.
Także świat stawał momentami na głowie.
Dziś nie pamiętam, co wtedy się myślało...

Taki śnieg był wtedy...

A tu za chwilę kolejny Rok Nam mija...
Kolejny ucieka, by zmieniła się ostatnia cyfra.
9 lat temu bym nie uwierzyła, że będę tu gdzie jestem,
a do szczęścia potrzeba tak niewiele wbrew pozorom...

Ten rok nie był łatwy, ale może kolejny będzie?

Spokojnego Sylwestra dla Was i Waszych zwierzątek
oraz spełnienia tego, czego potrzebujecie w 2019 roku!
🎇🥂🍰

6 komentarzy:

  1. Tobie też spokojnego Sylwestra życzę ♥
    I wszystkiego najlepszego na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nowi mieszkańcy się nie bali strzałów. Bo tu są... a szkoda gadać jacy ludzie.
      Wam także jak najwięcej zdrowia i przytulanek Frania!

      Usuń
  2. Oj tak! Czas leci, a koty rosną ;) No i życie zaskakuje. Mnie też gdyby ktoś 8 lat temu powiedział, gdzie będę i z czym przyjdzie mi się zetrzeć, to bym wyśmiała takiego, taaaa... Refleksyjnie się zrobiło ;)
    Spokojnego Sylwestra Wam życzymy! U nas też strzelają. W tamtym roku strzelali całe... 20 minut! I to są te plusy wyprowadzki na wieś zabitą dechami. W mieście kanonada zaczynała się jeszcze w święta i trwała nieprzerwanie na długo po sylwestrze,ech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas najgorzej będzie 31 zapewne... Niestety sklepy przerażają ilością sprzedawanego tego badziewia :(

      Usuń
  3. Czas leci szybko.Teraz był mój syn i ogladaliśmy stare zdjęcia na komputerze.Poprzednia Lunka ,Pusia malutka...Ehh. Wszystkiego Dobrego i udanego przywitania Nowego Roku dla Was Wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez facebook i google przypominają zdjęcia... Te z Amberkiem. Ale trzeba przecierpiec. Trzeba przezyc, cos ten rok musial zabrac, cos dac... Spokojnego Sylwestra dla Was.

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty