Nowy Rok i od razu zamieszanie 🙀


Hej, hej!

Zamieszanie na szczęście dotyczy zamówienia karmy:
Rano mail ze paczka zaraz będzie wysłana,
a potem ze zamówienie anulowane,
bo jednak nie mają chrupek Sanabelle na stanie...
Ale zamówiłam szybko inna bezzbożowa
i teraz czarujemy, aby doszło w tym tygodniu...

Ale na pocieszenie zdjęcia z Sylwesta...

Sherlock ogląda fajerwerki 

Mefi kradnie jedzenie 

Jaguś sępi

Jagusio i Choinka,
Lunkę olał totalnie

Morfeuszek słodziak 

Ale tak to jest, jak się zaśpi.
Poza tym Alex nadal krem na oko - kontrola piątek.
Lunka uszy kontrola w piątek, ale widuje koty
- Wet pozwolił, żeby na chwilkę wpuszczać.
No a Ejmisia walczy z kremem na trądzik.
Nie wiedziałam, ze kot może mieć trądzik...
(Morf i Chessur też mają i walczą z kremem)

Oraz z pierwszego Dnia Roku 2019 😸

Lunka na kolanach zwiedza

Koty w kolejnej części o Ani

Chessurka cos zmęczyło

Morfiego trzyma świr

Kalendarz Istota Kota

Kalendarz Kotorysunki

Chess odsypia lenia

Salemek i spółka noworocznie (kogo się udało):

Salemek 

Gość honorowy 

Gdzie talerz dla mnie?

Safirka

Kolejny gość ważny 

Piękności Safciowe

Kula słodkości i charakteru 

Gabrielka :)

A na koniec Koci Akcent małego solenizanta:


Muszę sobie gdzieś zanotować,
żeby brać w grudniu przed świętami
...A od razu ze dwa trzy worki,
bo styczeń jest ciężki na udane zakupy.
W sklepach tez mam wrażenie ze wojna idzie.
Ale cóż najwyżej będziemy się jakoś ratować,
jeśli jednak dostawa w poniedziałek...

Ale chyba nic lepszego niż zooplus przez link Gosianki nie ma...

Ogłoszenie pod patronatem Kociego Brzuszka:

Kochana Marta Zabłocka znana z życie-na-kreskę na Facebooku
założyła super zbiórkę na rzecz kotów, których lubi,
A one bardzo lubią tez Martę 😸
Ale tak bez wyglupów: Fajna akcja i Marta ma ogromne Serce.
W opisie Marta ujęła to najlepiej, wiec czytajcie i w świat wysyłajcie:


Bardzo dziękujemy, że Nas także uwzględniono. 💗💗💗
Nie każdy ma Facebooka, więc linkuje, gdzie można.

Ja uciekam spać, bo widzę ze zamówienie nadal w realizacji, eh...
Porta 21 No Grain im zamówiłam.
Jak ktoś cos poleca napiszcie - przy 11 miśkach to wyzwanie.

Do napisania! 😽

11 komentarzy:

  1. Ja też Zooplus przez GosięAnkę :-) Połakomiłam się na promocję i kupiłam jakiś inny żwirek niż nasz master Gold. Zobaczymy. albo zaoszczędzę, albo wrócimy do starego :-) Teraz wszędzie remamenty. Magazyny puste, żeby liczyć było mniej. Kotka mojej siostry miała trądzik. Wyrosła z tego bez leków. Po chyba półtora roku :-) Miłego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żwirek mam Cat Best nie znalazłam chyba lepszego nie ma jak dla nas. Nie wiem czy jest coś taniej i wydajność, w sumie Cat Best wychodzi 70 za 40litrów...
      Ze ile?! 1,5 roku?! No takie czarne brody mają wyglądają jak jakieś ofiary losu XD pierwszy raz widzę, ale Wet wlasnie cos tak mówiła że się zdarza...

      Usuń
    2. MałaMi, kota mojej siostry, to miała czarną brodę i w uszach ciągle taką ciemna wydzielinę. Nie dużo, ale była. Przeszło jej samo. Wyrosną gówniarze z tego :-)

      Usuń
    3. Gowniarzy kocice myją i się zarazily, Ehhh jak to powiedział Wet defekt urody -.- ale ze tyle mija to w szoku jestem

      Usuń
  2. Pocieszę Cię że Ciapek L.13 też miał niedawno ale przeszło jak odstawiłam mokre jedzenie. Mam widoczną korelację - puszki, to trądzik na białej brodzie staruszka, suche - bez trądziku.
    Co do żarcia, ja polecam Brit, bezzborzowy, czeski, nie rujnuje portfela, bo Applavs już drogi mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie tez się boje ze to wina mokrego na sniadanie ale może im zmienię firme bo to akurat ze na 11 lbow cos mokrego rano to dostaja cokolwiek bo to tylko rytual mokrego zaczęty w 2009 kiedy zaadoptowalam jagusia mefa i aleksa. I musi tak być cokolwiek mokrego rano chocby to była malutka łyżeczka na kota.

      Ten Brit to seria Brit Care?
      Tak applaws przesadza. Jest jeszcze tastę Wild ale tak jest pakiet z rybą taniej a od tego moja ejmisia zacznie mieć na brodzie lyse.

      Linki można mi wklejac ja sobie w aplikacji zoopusa serduszka porobie przy tym co warto.
      Sanabelle bezzbozowe ma wszystkie i one uwielbiaja ale widać za duzo kotów uwielbia bo ciągle brak.

      Powstaje tzw lista żarcia :)

      Usuń
  3. Żeby wreszcie jedzonko przyszło. Wy to tacy uroczy jesteście. No tytuł mnie nieco przeraził, ale dalsza część przyniosła ulgę. hehe Cudownego, bardzo cudownego roku dla Was kochani. :*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisali ze wyslane wiec teraz modlim sie, żeby kurier nie nawalil, bo będę musiała biec do mamy z woreczkami śniadaniowymi :D

      Usuń
  4. Sanabelle sucha czy mokra? Z suchych jeśli musisz dawać suche to polecam Taste of the wild, ferringa albo purizon. Zooplus przy jakichkolwiek jazdach, fuckupach albo reklamacjach działa bardzo szybko żeby dodatkowo nie denerwować klienta, więc myślę, że szybko dotrze paczuszka :)
    Piękna kolekcja sukulentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jedzą suche głównie. Nie robimy im sensacji poza tym, ze musi być bezzbozowa. Taste Wild cenowo ujdzie, ale Purizon to marzenie, może jakby było mniej mordek bo cena za kg powala.
      Napisali mi, ze szybciej zamówić drugi raz i faktycznie dzisiaj będzie dostawa. A tamta kasa za pierwsza paczkę wróci na kartę. Przeprosili, ale nie powinno tak być, ze ja widze Jagusia ukochane Sanabelle Senior i kupuje i place, a tu nagle mail, ze paczka nadana a potem nagle, ze anulowane zamówienie. Musza pilnować stanów magazynów lepiej.
      Feringe nie mam odwagi brać, bo puszki oddałam fundacji bo szlachta wolala być głodna niż to ruszyć...
      Grunt, żeby bezzbozowa i trzymać się do tych 16maksymalnie za kilogram. Dlatego szukam co w tej cenie najlepsze skladowo, no i nie mam serca co miesiąc tego samego smaku dlatego Taste Wild jest raz w czas, bo rybnych nie możemy - uczulenie jest u niektórych.

      Usuń
    2. PS szukam tez zeby jak najmniej było tłuszczu bo przy 3 seniorkach to też ważne - Wet radził trzymać się tak do tych 13% maksymalnie. A taste wild ma 18 wiec jest okazyjnie jak już.

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty