Życie z kociakami wariatami 😺


Witajcie w poniedziałek!

Jako że święto Babci i Dziadka się zaczęły
to na początek pokażę Salemka kochanego:
Nasz 14 latek piękniutki! 🧡🧡🧡

Najpiękniejszy czarny kocur na świecie!

A tak wyglądał weekend nim rozłożyłam Choinkę.
Stała przez jakiś czas bez bombek, bo ile można... ;p
Nikusia walecznie się wspinała na choinkę i tak...

Mephistofeles

Lunka

Śpi kotek

Chessur z kłopotami za uszami

Safirka i zima za oknem

Sherloczek i zima

Aleksik odpoczywa...

Nikusia i Jagusio

Mefisto nic nie wie o kości

Szuka winnych...

Przyczajony tygrys

Ależ matko to nie my!
To nie są ślady pomidorowej!!!

Nikusia udaje, że ona tylko chrupki...

Morfeuszek poza niewinnego

To na pewno on!

Czy te oczy mogą kłamać?

Ale to nie my zjedliśmy to udko!

Ejmisia też milczy.

Poza tym, że kradzieje małe zwinęły mięso z zupy...
To bronili Choinki do samiuteńkiego końca!
Szczególnie Nikusia... Oni nie mają nudnych dni!
Ale czasem ciotki i wujki mają dość...





A Jagusia nie wzrusza ani nie rusza Choinka...
Jest to jest, nie ma to nie ma... Tylko maluchy wariują.
Podobnie uważa Luna, Alex, Mefcio i reszta ;)
Głównie nasze 10latki są znudzone takimi rzeczami...



A tu zdolności małego artysty:

Kotek w Minecrafcie zbudowany

Czytamy o kotkach :D

Jeszcze kilka ujęć niegrzecznych małych kotów:

Z cyklu ile kotów jest na Choince?

Dwa niegrzeczne!

Morfi i Nikusia!

I tak na koniec raz jeszcze Salemcio nasz kochany:
Mam nadzieję, że będzie długo z nami żył w zdrowiu! 🧡
Tego życzymy wszystkim Kocim Babciom i Dziadkom!

Salemiątko najkochańsze!

🐾🐈🐾🐈🐾

W Warszawie 9 lutego będą szyte Cudeńka na akcję
od 10 do 14:30 w Warsztacie (plac Konstytucji 4)


Szczegóły tutaj: 

Ja szyję w domu i pochwalę się w odpowiednim momencie 😸

🐾🐈🐾🐈🐾

O akcji przypomnę za jakiś czas 😽
Przytulajcie swoje koteczki - każde z nich będzie 
kiedyś dziadziusiem albo babusią mruczącą...
Wszystkiego dobrego! 🧡

10 komentarzy:

  1. Uśmiałam się z dzisiejszej historyjki obrazkowej.Tak dziś Dzień Babci.Moje były kochane bardzo obie odeszły dawno temu .Dziś byłam myślami z Nimi.A moja Pusia też babusia 15 letnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pusie wycałowac od nas koniecznie!
      Moje babcie jeszcze sa...

      Usuń
  2. No i tak cię zamotali, że nie wiadomo, kto buchnął mięsko z zupki :-) Ja pożegnałam już dwóch seniorów Bzika I Blondyna, mieli 18 i 19 lat. Długie, dobre życie. Czas płynie. Miłego dnia Kocurku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno Chessur! On ma za uszami tam jakieś dwa małe diabły. Po karniszach nawet skacze szatan jeden.

      Usuń
  3. Twoje przynajmniej kradną mięsko z zupy, u nas Misiek w pierwszej kolejności pochłonie warzywa, w drugiej kolejności kluski, a mięso na końcu, haha!
    Ale żeby nie było, barfa je rewelacyjnie, jak mam szynkę to ten fakt ZAWSZE zostanie zauważony i ogólnie mięso w każdej formie jest do jedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lunka uwielbia kluski i warzywa. I skórkę od chleba! Kot vegan 😹

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Podobnie jak u was Xenia tu Chessur nie próżnuje drań jeden!

      Usuń
  5. Koty na choince najlepsze ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty