Czas leci jak szalony... 🙀


Witajcie weekendowo!

Trochę zagineliśmy, ale to przez mrozy 
i ogólnie tak bywa ostatnio,
że jest poniedziałek a potem nagle piątek.
A raczej sobota - nie ogarniamy tej kuwety :D

Jagusio

Nikusia czasami się przytuli...

I Sherlock

Ciepło, ale miło :)

Chessurek i Morfi

Kotki mają najlepiej - nie biegna w te minusy przez śnieg,
by zarobić na godne życie swoich podopiecznych.
Za to później po pracy potrafią mi ogrzać bolące stopy,
a czasami i przespać ze mną całą noc...

Tu się śpi!

Odlot totalny!



Taaaki duzy urosnę!


Grunt, że kotki, ale przytulają też i pocieszają.
Najlepiej to wychodzi słodziakom między wpadkami.
Ale nie podejmujmy śmierdzących tematów.
Taki ładny śnieg za oknem i nadal mam świąteczne światełka.

Najsłodszy kociak!

Jagusio się przytula...

Chessurek paca Sherlocka

Jagusio potrafi tak całą noc!

Lewy profil Chessurka,
on coś knuje!

Ejmisia, królowa na włościach!

Przemieszczają się po łóżku cały wieczór...
A człowiek tylko czyta i co chwila robi zdjęcia.
I jak tutaj nie przerwać? No trzeba na chwileczkę...
A czasem już podłoże te książkę i trudno - jutro doczytam.

Oooo tacy przepracowani!

Że niby to czytasz? Już nie!

Trzej wspaniali: Jagi, Mefi i Morf!

Kooochamy Jagusia!

Lunka woli parapet :)


Z rana taki widok sprawia, że wszystko im wybaczam.
Nawet jeśli w nocy suszarka przewróciła się z takim hukiem...
Albo znalazłam jakieś nieciekawe skarby w łazience,
czy też zabawki w miseczkach z jedzeniem i piciem...

Dwa radary kuchenne - jedzo i nie dajo!

Bardzo brudna noga!

I brzuszek też!

Chessurek padł obok Sherlocka

Mefisio się przytula całym sobą

Ale on też ma za uszami!

Na koniec filmiki na dosłodzenie wieczoru totalnie 😻




Dzisiaj też wzięłam kalendarz książkowy,
który dostałam w zeszłym roku i będę zapisywać.
Tak, jak czytałam u kogoś, a to jakiś plan,
albo zadanie dokończyć pięć razy zdanie:
Mój dom jest szczesliwy, bo...

🐾🐈🐾🐈🐾

W Warszawie 9 lutego będą szyte Cudeńka na akcję
od 10 do 14:30 w Warsztacie (plac Konstytucji 4)


Szczegóły tutaj: 

Ja szyję w domu i pochwalę się w odpowiednim momencie 😸

🐾🐈🐾🐈🐾

Miłego weekendu! 😽

4 komentarze:

  1. Jejku jakie synek ma rzęsy.Kobitka by się takich nie powstydziła.KOtki przeurocze .U nas też śnieg leży .Lunka uwielbia śnieżek .Zaraz idziemy na długi spacer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to pewnie po mnie te rzęsy, ale ja mam tego pecha, ze końce jaśniejsze i bez malowania nie widać. A ja nie maluje, bo zawsze wtedy przetre po oku i koniec.

      Usuń
  2. To zdjęcie Młodego z Chessurem jest super :-) Koty zimowe, takie grube i maślane, bardzo lubię. Chociaż młodzież jeszcze taka smukła :-) Ania tam leżała, widziałam! Szczęśliwy ten dom, gdzie koty są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Anie mi notorycznie jakiś kot przygniata. A młody to akurat Morfeuszka przytula, a Morfi to do samego początku slodziak jest. Chodzi i miauczy jak chce na ręce. Nikusia ostatnio na mnie śpi.
      Oj Chessur smukly na pewno nie jest. U mnie smukly jest Morfi, Nikusia, Sansa, Mefisio i Sherlock. Reszta mniejsze lub większe wałeczki ma :D Jagusio i Alex pączki w maśle, Daenerys mieciutka, Ejmisia tez niczego sobie, no i Chessur łobuz ma wałeczki.
      Tylko Luna nieokreślona, bo to puchacz pozorny - brzusio odrasta, ale jak się płaszcze to tak no... Dba o siebie. Wcina dobrze.

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty