Okłady kocie najlepsze 🧡


Hej, hej!

Jak obiecałam dzisiaj jest więcej nieco do oglądania :)
Bo są też i filmiki na końcu wpisu.
Jest lepiej, bo leki działają i cóż poradzić - wolne się kończy.
Ale jeszcze całe dwa dni przede mną, żeby się wyleżeć.
Mistrzami w tym jednak są KOTY.

Padł nam Czesiek

A jednak trudno się oddychało nosem w dół

Luneczka :)

Lunka nie daje sobie w kaszę dmuchać, a Sherlock chyba chce być Alfą.
Nie dziwię mu się, bo pojawiły się dwa młodsze kocury,
a także dwie kocice - a Luna poróbuje towarzystwo ustawiać.
Miesiąc minął od jej wypuszczenia po miesiącu izolacji w pokoju,
więc póki co jest Feliway, a ja jestem cierpliwa i uciszam w nocy drani.

Daenerys i Nikusia

O tu widać jak rudzieje
TO PO MNIE! :P

Cierpienia Młodego Morfiego
Matka Zastępcza obłożona Nikusią

Postanowione też już zostało, że skoro mam punkty na kuwetę
to będzie kuweta z zooplusa jako dodatkowa dostawiona.
W myśl, o której pisała Gosianka też usunęłam wszystkie kocie drzwiczki.
Kot ma mieć dostęp do wszystkiego bez utrudnień, więc mają.
No tylko worek z karmą jest w szafce, żeby nie rozgryzły znowu.

Oświecony Chess, a w tle Ejmisia

Chessur i Mefisio - chyba Feliway działa jednak

Tylko, że Chessur nadal lata jak z piórem w zadzie

Jakoś to nam leci - Mefisio zazdrośnik żadna nowość, ale już...
Już zaakceptował Chessura - albo to czas albo Feliway - nie dojdziesz.
Wcześniej Jaśnie Pan Mefistofeles wychodził jak kładł się Chess.
Teraz potrafi przeboleć jego obecność jakoś, ale Nikusia to różnie.
O Lunę zazdrosny, ale potrafią przespać na łóżku pół dnia w dwóch kątach.

No a Mefi zazdrośnik o Lunę, a co

Nikusia, Morfi i Lunka

Padł Chessur po myciu

Trochę szkoda, że akurat na ferie mnie rozłożyło, ale co poradzić?
Na wiele rzeczy nie ma się wpływu i trzeba się z tym pogodzić.
Przynajmniej pierwszy raz w życiu byliśmy na premierze w kinie.
Oczywiście na "Jak wytresować smoka 3" - wzorowali smoki na kotach.
Od tamtego dnia Daenerys jest Białą Furią, a Mefi - Szczerbatkiem.

Lunka też jak śpi to jak kamień

Nie ufaj uśmiechniętemu kotu ;)

O tak się mył

Dzisiaj rano świat był pokryty śniegiem i nawet mogłaby zima wrócić,
ale taka bez błota - taka fajna zima jaka była, co wybija te zarazki.
Innego dnia jak był deszcz to pomyślałam, że w sumie jesień z deszczem...
I tak to człowiek ma fajnie do póki nie trzeba wyjść na ten mróz czy deszcz.
Wtedy myśli zaczynają krążyć wokół tych bezdomnych kotów czy psów...

I tak się mył

Białą furia i Szczerbatek :)

No jak koty, tylko te skrzydła... ;)

Żeby nie było tak pesymistycznie do końca to powiem,
że przynajmniej mimo przeziębienia udało się odpocząć.
A co trzeba zrobić i tak się zrobi na tygodniu po pracy...
I tę kuwetę zamówi i dywanik na przedpokój, co go...
... z resztą po co ja będę w szczegóły wchodzić :)
Chciało się małe koty to się ma i kłopoty, ot co!

A poniżej na miły wieczór zostawiam Wam filmiki!






A tu zaczyna się seans pod tytułem Chessur się myje.
Lepiej przygotować się na dłuższe oglądanie...
Nie mogłam wybrać jednego filmu, więc są wszystkie.
A Chessurek wiem, że ma fanki i w ogóle z niego łobuz.
Nawet jak się myje widać, że ma za uszami, oj ma drań!






Ostatnio przewija się pytanie o szczęście, o sens...
Czym jest dla Ciebie szczęście? - widnieje na jednej z pocztówek.
I jak tak patrzę to właśnie to, co jest na około jest szczęściem.
Dobrze jest jak jest - ten mały świat tu w tych ścianach
- zaopiekowany, zamruczany, zakłaczony... Ale NASZ!

Póki szajba śpi jest ok...

Aż tu nagle szajba przez sen!

I potem mia i mia, bo dziecko porzucone...

Obiecane zdjęcie czapeczki jak wygląda na żywo:
Bardzo polecam - i sama przyznam, że dopiero od kilku lat
zaczęłam doceniać czapkę zimą - nie wiem, jak wcześniej mogłam...
Strach się przyznać, ale nie nosiłam sporo lat czapki zimą.
Bezsensowny bunt, który z wiekiem się zauważa - bywa, prawda?

Czapeczka od kot z wąsem :)
Moja ulubiona :)

I ogłaszam, że trwa już na Facebooku licytacja Cudeniek:
https://facebook.com/ZycieNaKreskeMartaZablocka/albums/10157115448352300/
A także przypominam, bo to 24 lutego:

Tu link do wydarzenia w Warszawie:

Przemek zajął 5 miejsce w finale wojewódzkim, ale wcześniej miał 1.
Podziwiam Przemka pracę - nie wiem, czy bym tak potrafiła.
Codziennie tyle oczu patrzących z nadzieją, że znajdzie się dom...
Ale Przemek bardzo dba o swoje Bezcenne Zwierzaki i działa dla nich.
Jakby ktoś chciał wesprzeć to tu jest konto:

Nr konta 82 1750 0012 0000 0000 3545 9887

Miłego weekendu! 🌹

8 komentarzy:

  1. Z Kotów na szafie rykłam śmiechem.To zdjęcie w czapce to kiedyś czy teraz.Bo wyglądasz jak dziewczyneczka.Ja też długo nie nosiłam czapki .Teraz noszę.Tej zimy zgubiłam trzy.Fajne masz te koty ,Wszystkie.Ja chyba w przyszłym wcieleniu będe tyle mieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zdjęcie sprzed tygodnia. A w poprzednim wpisie też trochę śmiesznych zdjęć jest. Mam trzy i tylko jedna nie jest z kotami bo cieplejsze na targu kupiona.
      Ważne ze koty maja ciepło a ja otwarty rachunek u weta ;)

      Usuń
    2. Jaka dziewczynka . 30 wykończone ;)

      Usuń
  2. Ja nie wiem co ty chcesz od Chessurra :-) Taki miły kotek, tak sobie łapki myje różowiutkie :-) Co kot, to osobowość. I osoba. Dobrze, że zdrowiejesz. Wiosna idzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby lepiej. Antybiotyk dziala. Oj ale na myśl.o poniedziałku to ferii szkoda.
      U nas zima :(

      Usuń
  3. Młodziutka jesteś...i bardzo młodo wyszłaś.Dobre geny.No i dobrze,że zdrowiejesz...Miłej niedzieli dla Was wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milej niedzieli! Moze ogarnę jakieś zdjęcia , bo dzisiaj zdecydowanie mnie 9 część o Ano wciągnęła 💚💚💚

      Usuń
  4. Zdjęcia kotów jak zawsze zachwycają , zwłaszcza te przytulaki :D
    Czapeczka pierwsza klasa i dobrze że nosisz ;-)
    Dużo zdrówka dla Ciebie i ferajny ! ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty