No już prawie spokój... 😺😸 +drapak


Dzień Dobry, dzień dobry! 😻

Już za chwilę środek tygodnia, a ja kończę wojnę.
Znaczy się już prawie składam i ustawiam te drapaki,
chcę skończyć to wszystko, żeby był wreszcie spokój.

Chessur się słodziakuje

Morfi

Aimèe 

Alex kupuje drapak -
Chyba coś czuje...

Mefisto i jeden kieł

On strajkuje w łazience
Ma już pewnie dość!

Ale jeszcze muszę kupić deskę na wejście do wnęki.
I zrobić tam z deseczek jakby szczebelki - jak u Amyszki.
Wymienić sznurek na drapaku już mogę -przysłali właściwy.

I najpiękniejsze oczy


Morfeuszek

Morfi i Sher


Tyle kotów śpi z Młodym 

Największa zabawa będzie z mocowaniem drapaka do sufitu.
Oraz przywiercaniem półki ułatwiającej wchodzenie...
Nie lubię strasznie wiercić - najchętniej bym tego nie robiła.

Simsy 4 w przerwach boju

Chessurek i mordkościsk 

Wcale nie jestem taki duży jak Mefi


Pozornie mały kotek

Ale czego się nie robi, żeby było idealnie i już nic nie ruszać.
Po tej rewolucji olewam malowanie na kolejne 6 lat.
Malowanie sufitu to koszmar - nie wiem jak pomalowałam pokój.

Chess & Sher

Nicky

Mefo

Jaguś 

Aimèe i kucyki pony w tle

Lunka je śniadanie ze wszystkimi o świcie, nim wyjdę do pracy izoluję ją znów.
Obroże gdzieś mi na poczcie utknęły i czekam cierpliwie.
Myślę czy dla Luny nie dokupić, żeby 3 miały uspokajacz...



I tak to leci nam czas między porządkami a pracą i walką.
Oby juz tylko nie było żadnych sensacji tej wiosny...
Ja mogę chorować - byle nie koty, bo to stres i dla mnie i dla nich.


Salem i Buba maja weta w czwartek - odezwę się! 😽

7 komentarzy:

  1. Drapak konkretny :) Mam nadzieję ,że będzie pełne obłożenie, żeby Tobie nie było przykro, że koszty poniosłaś, a koty mają to w odwłokach swych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny drapak, ja planuję w najbliższym czasie jeszcze zrobić kotom półeczki na ścianie. ;) Będą miały frajdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w moim bloku niby cegła, ale ja tu się boję wiercić w większych ilościach...

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nieco lekki niestety ;) ale stoi w bezpiecznym miejscu

      Usuń
  4. Bardzo ciekawie napisane. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty