Instagramowy mix zdjęć 🖼


Hej, hej,
Dzisiaj tak przerywnikowo wrzucam instagramowe zdjęcia.
Telefon mi pomieszał kolejność... Musicie mi wybaczyć.
Katar mnie męczy i nie mam siły z tym walczyć.
Ale podpisałam gdzie kto się prezentuje 😸

Lunka w poczekalni u Weta

Daenerys pierwszy raz na słupku

Pierwsze przytulenia Chessurka i Aimee

Czesio Buśkowski

Ja i Mefisio

Czesio

Czesio i Mefi

Czesio

Mefi

Mefi i Alex

Jutro już się położę obłożona kotami i chusteczkami.
Pewnie odchorowuję stres, ale mam katar od wczoraj rano.
Jak mnie nastraszył Mefi to nigdy nie zapomnę,
ale kto by się nie bał mając za sobą historię z Amberkiem?

Czesio przytula się do Jagusia

Jagusio

Ja i Jagusio

Jagusio

Lunka w drodze do Weta

Alex i Mefi

Alex i Mefi

Mefi wspiera czytanie

Czesio i Jaguś

Mefi i Alex

Ejmisia na sie zasmarkala, ale mamy nadzieje, 
ze to jak z Lunka - dwa razy i już bez antybiotyku. 
A Czesio był na osłuchaniu i na razie ok, 
podawać flegamine dalej zgodnie z planem! 
Wiadomo, że się martwię, ale to mniej straszne niż nerki itd.

Mefisio

Chess

Chess i Sherlock

Mefo

Znowu rudzi

Mefi i Alex

Czesiek

Mefisio

Obrazek w książce "Droga na Zielone Wzgórze"

Mefisto

Dina i Sher

Jagusio

Czesio

Mefisio ma wyniki w normie!!! ❤️❤️❤️ Tak się cieszę!!! 
Mamy wiec tylko to dokarmiać wysokomiesna karma, czymś dla seniorkow i kochać! 
Za pół roku badanie krwi znowu. I obserwować. ❣️ 
Kamień z Serca mi spadł dosłownie!

Alex i Mefi

Niki i Chess

Jagusio

Daenerys

Jagu i Chess

Mefi i Alex

Czesio

Jaguś

Mefi i Alex

Na razie mamy do splaty zastrzyki Lunki, badanie krwi i zastrzyki Ejmisi. 
To już poszło na zeszyt, bo chorowanie maluchow nas wykonczylo na amen. 😷 

Zbiórka: Pomagam.pl/milekoty2
Książki: Allegro.pl/użytkownik/PastereczkaSlow

Dziękujemy za każdą złotówkę i obserwowanie nas! 
Wszystko ponad stan rachunku Weta idzie na smakolyczki 😍😍😍


Już jutro piątek - weekendu początek!
Odezwiemy się! 😽

6 komentarzy:

  1. Słodkie zdjęcia ♥

    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowie się przyda, bo leki na zatoki scinaja z nóg...

      Usuń
  2. To dobrze, że z Mefim ok.♥♥♥
    Zdrowiejcie już, bo ileż można ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj widać teraz ja stres muszę odchorowac. I jeszcze ta niemoja skrecona noga. Boszhhhe....

      Usuń
  3. Zdrowiej,zdrowiej...pewnie to tez stres.Super ,ze z Mefim dobrze.Teraz Ty musisz być zdrowa.Przecież tak niedawno byłaś chora.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty