A co tam w Jagodowym Domku słychać? 🏠


Hej, hej!

Dawno nie było Salemka! Salemek za chwilę skończy magiczne 15 lat!!!
Salemek jak widać prowadzi sobie żywot próżniaczy na wysokościach...
Tam chyba da się od tego Bubsona odpocząć - męczydusza z niej straszna.



No czego chcesz?

Spałem

Jestem najpiękniejszy!


I najsłodszy!


A teraz daj mi spokój

Dobranoc!

Żeby nie było, że tylko Salemcio, to jeszcze dziewczynki.
Jakość zdjęć różna, ale wiadomo, jak to telefonem...
Poniżej Isia - do mnie by tak nie pozowała - po kilku godzinach, może.
Trzeba podziwiać póki widać panienkę 10 letnią.

Isia i Buba - widać jaka Isia mała

Pani na dzielni :D

Iśka!


Bubson i jej wymymłana myszka

Na stole najlepiej

Safirka Beczułek

Safirka ogląda ptaszki

Pandzia

Safffirka

Bo stół jest dla kotów do leżenia rzecz jasna...
Ale bywają też inne miejsca i kryjówki do spania,
ale oczywiście nic nie zastąpi... kolejnego stołu w kuchni!
Widać taki był zamysł tego, kto wynalazł stół...

Kto tam się ukrywa?

Daj jeść!

Głodna jestem!

Głaskać!

Daj więcej!

A gdzie mój obiad?

Wiadomo, że najlepiej wychodzą na tym kocie brzuszki,
bo w kuchni może coś dobrego spaść i do miseczki wpaść,
albo do pysia od razu, a poza tym "co złapane to moje",
bo Salemek lubi sobie łapką próbować różnych rzeczy...

Miziaj, a nie focisz!

Polecamy naszą recenzję -
klik w obrazek!

Fotki autorstwa Jagodowej - ja tylko zmniejszyłam.
Miłego długiego weekendu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty