Mnóstwo zdjęć kociastych ❣


Hej, hej! 💗

Żyjemy jakby coś tylko porządki nas porwały...
A dokładniej odgracanie się z wszelakich zbędnych rzeczy.
Masakra jakaś ile człowiek może trzymać "przydasiów."
Ale zdjęcia za to ładne Wam pokażę - Jagodowe,
bo obczajanie udostępnień zdjęć trwa i mam materiał :D

Śpi kotek, zmęczony bardzo


Sialemcio ❤


Isia misia


Bawimy się?



Gabrielka, bardzo poważny kotek


A co to za namiot?

Fajny!


Bubie się podoba




Isia omija z daleka ;)


Szajba

Lepiej się nie zbliżać

Isia zagląda :)




Buba z myszką



A tutaj bardzo piękna sesja Salemka.
On jest najpiękniejszym czarnym kotem na świecie.
I te włoski białe tylko mu dodają uroku.
Jak widać ośnieżamy się nierównomiernie,
ale cóż skoro piętnastka się zbliża wielkimi krokami...








Pandzia przyszła :)



Czo ten człowiek w wannie?

Nie ma jęzora?

Ja tu pośpię...


I tak to mija czas nam jak widać - jesień za oknem.
Dzisiaj już w nocy było zimno, w dzień duszno, a teraz zimno.
Nadleciały chmury i chyba będzie padać...
A ja na ważenie z Mefisiem miałam iść - zobaczymy,
jak go zważę jutro albo pojutrze nic się nie stanie.

Do napisania! 💕

3 komentarze:

  1. Piękne koty.A z [przydasiów ]gruchnęłam śmiechem.Mefi obyś mniej nie ważył...Pamiętaj.w sobotę jadę nad morze z koleżanką.Pogoda ma być ładna.Oby była.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mefinto waży niby 3.87 jakoś mu wyszło. Ale nie panikujemy. Wet mówi żeby mieć pełny obraz to żeby mu dać tydzień a najlepiej kolejne 10dni i przyjść. Bo fakt jest taki że wcześniej rosło i 17 lipca mamy wagę 3.86 a później skoczyło 8 sierpnia o 0.10 a teraz jakby spadło, a on mniej nie je wg mnie, więc albo w pośpiechu mogło być źle zważone (wtedy były psy w poczekalni) albo trzymał jakaś kupę. No mam nie panikować i już. Bo Mefisio gorzej nie wygląda a te gastro je i je z pojemnika. Więc stawiam na to że być może szybko go postawiłam i zgarbelak pierwsza cyfrę jaka się wyświetliła mi. Bez sensu że ta waga na korytarzu zamiast tam u nich w środku.

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty