Bywalcy pokoju Młodego 💙


Hej, hej!

Dzisiaj taki wpisik z cyklu zaległych sesji zdjęciowych.
Zanim w pokoju został odizolowany Mefisio bywały tam kotki.
Czasami niezła impreza się tam robiła ;)
Do tego tam jest najlepsze światło do zdjęć...
Sherloczek, Chessurek i Cebulka załapali się jako pierwsi :)


Sherloczek



Czessur




Daenerys czyli Cebulka




Drapaczek jest zajmowany na zasadzie kto pierwszy - ten lepszy.
Jagusio jak tam zaśnie to już nic go nie jest w stanie ruszyć.
A jak on chrapie :) ale to pozostałość po kocim katarze w kociństwie.
Czasami udaje się tam położyć Nikusi MHA Skrzeczkowskiej :)


Jagusio





Czesiu





Podmianka :D



Morfiś

Z pluszaczków na regałach korzystają oczywiście kotki.
Tutaj Ejmisia padła akurat na podusi pluszowej - one ją kochają!
Jak kiedyś jeszcze będą w biedronce takie poszewki to im wezmę :)
Mefisio ma obecnie tę podusię na wyłączność i ugniata i śpi i ugniata...
Mefisio je w miarę, ale na razie jeszcze jutro antybiotyk.
A co dalej napiszę, jak się dowiem, bo dzisiaj wpadłam tam i wypadłam.


Błogostan podusiowy



Niewiniątko

Aleksik :)


Jaguś wybył w koszyk




Kotek bardzo mocno śpi


W pokoju Młodego koty mają dużo miejsc do wyboru...
Bo są dwa łóżka - nadal nie mamy serca wynieść starej kanapy,
bo śpią na niej często koty, a czasami i któraś z nas...
Bo jak się czyta książeczkę do spania Młodemu można odpaść.
Koci Raj tam mają - duży koszyk wiklikowy, drapak i dwa łóżka.
A jeszcze spanko na szafie i na regałach jest w kartonach :)

Miłej niedzieli! 💛

8 komentarzy:

  1. Aż chce się rzec - wszędzie dobrze, ale u Młodego w pokoju najlepiej :-). A u mnie pluszaki wykorzystywane są jako obiekt walki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morfi na pewno z nimi walczy bo czasem kilka kłaczków brak... Ale nie mówię o tym Młodemu tylko chowam XD ale wiem, że on kocha Morfisia i kilka rzeczy sam mu oddał bo się nimi chciał bawić... Gładki dla panny Pusianty ❣️

      Usuń
  2. Jejku..jak Ty się musiałaś wystraszyć Mefim.I ten ciągły strach ...a zjedł nie je ..A kupa i nie ma kupy ...I chudnie ...Trzymam kciuki.I wiem jak się wtedy czujesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No od wczoraj rana kupy nie było, ale mam nadzieję, że coś ruszy. Ten stres niestety trochę wykańcza. Ale staram się a to coś poczytać a to pogapić się w jakiś serial, żeby nie myśleć bez potrzeby na czarno.
      Dziękuję za nieustanne wsparcie ❣️ dobrej nocy

      Usuń
  3. Ja mam tylko trzy kociambry. Ale one często zmieniają miejsca do spania. Najtrudniej jest gdy któraś panienka uprze się na mój fotel. Wtedy wojna!
    Mefi po antybiotyku może mieć problemy trawienne. Moja siostra kupuje swoim jakiś koci probiotyk w saszetkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zauważyłam że dokupienie legowiska nie rozwiązuje problemu :D

      Usuń
  4. Czesław rozwala mnie tą swoją łobuzerską mordką :)))A Morfś - no cóż, słodycz, słodycz, słodycz ♥♥♥
    Wcale się nie dziwię, że kanapy żal, bo skoro się przydaje, kotom szczególnie ... nie wolno im tego robić ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty