Jest 2020 - udało się! 😸 Będzie dobrze! 😺


Witajcie w czwartek!

Jakoś tak lubię czwartki :) Prawie koniec tygodnia...
Przy okazji jakoś w czwartki najwięcej się załatwia.
W końcu paczkę do wysłania mam kompletną,
a i mam kompletną Trylogię Władcy Pierścieni!
Udało się zdobyć pierwszy tom do moich dwóch.

Jagusio w Sylwestra

Daenerys, Nikusia i Sher się tulili

tu ucięłam dwie cebulki, żeby złapać Sherka.

Nikusia MHA Skrzeczkowska

Jagusio zaspany kotek...

Czesiu przespał wszystko

Sherlock nieco odważniejszy

Nim się wrzucę w przygodę Tolkienowską najpierw PLO.
Czytałam też, że gdzieś po drodze należy mieć Silmarilion.
Jak ktoś się zna niech poradzi, co jeszcze warto mieć.
Bo wiem, że są teksty takie typowo dla literatów, a ja...
A ja chcę przygody w świecie Elfów i Hobbitów itd :)


taki szampan


jakaś nowość

Po północy nadal dzielni

Ten śpi


Śpioch!

Plany tegoroczne są mocno z czytaniem u mnie związane.
Wiadomo, że trzeba się troszkę za siebie wziąć - tu i ówdzie.
Ale bez jakiejś przesady sałacianej, i na pewno żadnych napoi.
Na zdrowie to wszystkim wyjdzie - naturze też - te butelki...
Nie będę się o segregacji śmieci rozwodzić, bo to oczywiste.

Po północy już

Przyszła Cebulka wystraszona

Jaguś nie wzruszon


Sherloczek śpi...

Muszę napisać jednak, że mam w planie więcej grać.
Ale nie na komputerze, a w planszówki, bo to odpręża.
Świetna jest gra Wsiąść do Pociągu - każdą wersję lubię.
No i Sagrada jest bardzo fajna - takie logiczne kostkowanie.
O wszystkich grach motywuję Drugą Połowę, by napisała.

Poranna kawa już w 2020

Nasz kalendarz na ten rok!

Strażnik kalendarza

Emrysek o świcie

szajba

biec czy nie biec?

daj coś!


Kocie plany są takie, żeby mieć zawsze zapas żwirku.
Bo jak mi się wydaje, że starczy to zaczyna być armagedon :D
I plan koci także ogarnąć szafkę na worki karmy - Chess rwie...
Ogólnie odgracić się musimy z tego, co zbędne i niepotrzebne.
Jak nie sprzedać to wynieść albo oddać - niech nic nie zalega.

Zmęczony Emrysek


Jagusio w ulubionym miejscu

Cebuleczka

Szajba Emryskowa cz. 1

Szajba Emryskowa cz. 2

Na pewno nadal będę wspierać twórców z Koala Sklep,
a także Kotterka, który pojawił się w Empiku oraz Martę.
Kiedyś się zmotywuję, by coś u niej kupić - *sklepik*.
Poza tym bardzo lubię u zycie-na-kreske poniedziałki,
bo pojawia się wpis z cyklu #RóbmyDobro - zerknijcie :)

No to jedziemy w ten 2020!

Do napisania kochani!

UWAGA KOTY ŁĄCZCIE SIĘ!
by kotter.pl

PS. Fajerwerków bała się Sansa, Daenerys, Morfi,
Luna i Mefi i Alex i Chessur i Jaguś przespali,
Sherlock i Niki byli ze mną, Emrys się schował.

PS. Sweterek wygrzebany z szafki - zapomniany...


10 komentarzy:

  1. Bo się cofnęłam do innych wpisów ,,bo mi spokoju nie dawało kiedy to Emrys przybył.I czytam ,czytam ..NO to gratuluję.Widzę, ze lubisz czytać .Zastanawiam się tylko kiedy....Nocą he,he

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na oba komentarze odpisałam :) a czytanie to zawsze była ucieczka w inny świat tak po prostu, a szczególnie w fantastykę - przygoda :)

      Usuń
  2. Moje psiaki to też śpiochy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. :D zadziałało bardziej usypiająco, ale dobre było :) choć się bałyśmy ^^

      Usuń
  4. Ależ wesoła trzódka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty