Prokocie przytulaneczki na niedzielę 🐾


Hej, hej!
Witajcie niedzielnie!

Za oknem słońce i powoli wracam do rzeczywistości
po obejrzeniu całego sezonu "The OA" - polecam!
Dzisiaj zacznę pewnie "13 powodów" ostatni sezon
albo "Marcellę" - nie wiem jeszcze się budzę...
Wszystkie te seriale polecam na Netflixie... :)

Brudna jesteś Nikiś, umyję Cię...






Udaje mi się po pracy czytać przed snem, więc jestem do przodu.
Ostatnio kolorowanki niestety jakoś nie idą, ale może może...
Założyłam rolety termo, więc mam zaciemnienie i mnie nie zabija.
Bardzo fajne rozwiązanie jak ma się okna od południa -
zobaczymy jak będzie z upałami - rolety z Biedronki kupiłam.







Uprzedzam jednak, że na stare zaczepy trzeba zakładać - jak się ma.
Roleta faktycznie jest dobrej jakości, ale na zaczepach oszczędzili.
Więc wcisnęłam tylko mechanizm ze sznureczkiem i tubę z drugiej,
a z okien zdjęłam samą roletę i włożyłam nowe - mechanizm ten sam.
Poprzednie miałam droższe z Castoramy - podmieniłam w kuchni.







Kotki i tak jak jest zasłonięta roleta to wchodzą sobie za.
I mogą się nasłoneczniać do woli - bez oślepiania mnie.
Biurko mam przy oknie, a tam stanowisko kolorowankowe,
za oknem drzewa są, ale nie dają cienia - ostatnie piętro.
Więc jak jest słońce to w oba okna pali na maksa cały dzień.







Ze spraw organizacyjnych to medytuję nad pokojem Młodego.
Chcę mu tam zrobić i wygodnie i wykorzystać przestrzeń...
U nas już się bardziej nie da godzić ani ludziom ani Kotkom
- jest idealnie - no, poza marzeniem o fotelu Sherlocka... 😍
A Kotki mają największe legowisko dostępne - 160x200 cm...







Obecny fotel jest ok - ale jak widać przejęty totalnie...
Nie będę pokazywać jaki jest podrapany - przy Kotach norma.
Łóżko jest z ramą i materacem, więc nie ma co drapać,
tylko jeżdżą pod łóżkiem na plecach drapiąc deski od spodu.
Deski są dane 1cm, bo oryginalne pękłam dość szybko...

Totalne przejęcie - Daenerys, Sheri i MoLfi. 






Wszystko sobie dokupujemy z Jysk - bo tanio tam jest.
A póki co się nie zawiodłam, bo i regały na książki są ok,
a łóżko już ze dwa lata i poza deskami - wszystko jest ok.
Stół do planszówek u Młodego mamy z Jagodowej piwnicy.
A mebelki Indiana i Sevilla z BRW i są epickie jak dla mnie.



Niuniek wiecznie śpiący



Jedynie w drapaki dochodzę do wniosku, że jednak
trzeba zainwestować jak się chce mieć je długo.
Póki co trytkami i patykami jest umocniony, ale...
Następnym razem weźmie się jeden a droższy
- taki z serii Paradise na Zooplusie mam upatrzony.

Wszystko pod Koty i dla wygody, o! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty