Refleksji nieco i zdjęciowy mix 🍃


Hej, hej!

Nareszcie nadszedł weekend - ale tak upalny, że już...
Już na starcie mi się nic nie chciało! Spać i przespać skwar.
Koty wszędzie rozlane po dywanie, pranie na suszarce...
Co ja mam poradzić, że słońce kradnie mi energię?
Ogarnęłam się, zasłoniłam rolety i odpaliłam "Pełne morze".

Wstałabyś dać jeść...




Upał jest, ale ja Cię kocham!!!


Ostatnio jak czytam po pracy to przychodzą Misie,
przytulają się mimo skwaru, ja płynę, a one się tulą...
Małe kaloryfery - miłość i mruczenie - samo szczęście!
Podglądam sobie też małe kotki na YT u Gosianki
- działają jak miód na moje Serce - tak szybko rosną!



Kochaj swoją Cebulkę!



Nie czytaj, przytulaj!


Wczoraj przeniosłam sobie jedno krzesło z mieszkania
(oczywiście dziadkowe pamiątkowe), dzisiaj jeszcze dwa.
Wspomnienia nachodzą, gdy tam zaglądamy, ale takie życie.
Kolejne dni cała ta sytuacja jest jak sen, mimo, że tam idę
i jest tam tak cicho, spokojnie, pusto bez nikogo...




Jaguś wyluzowany totalnie


Ostatnio siadłyśmy tam z Motylową i tak jakoś naszło.
A co będzie z nami za te kilkadziesiąt lat? Kto to wie?
Niby jeszcze trojka z przodu liczby wieku, ale cóż...
Nie popadajmy w smutne myśli, że "Różnie to bywa".
Smutno, po prostu smutno, ale Dziadek chciał nagle.
Zacytuję "Iść i się przewrócić i żeby nie było od razu".






Dumna jestem z mojego Młodego, że jest tak dzielny.
Jak ma potrzebę to sobie popłacze i wie, że nie ma nic złego.
Każdemu zdarza się popłakiwać - można być smutnym.
Wziął sobie wczoraj dwie pamiątkowe podusie i magnes.
Ma malutkie pamiąteczki i jakoś mu chyba lżej jest...
Choć wiadomo, że nic nie zastąpi żywego człowieka.


Sherlock i Alex śpią na mnie

Cebula śpi obok mnie...


Ale jak to idziesz spać?

Powiedziałam mu później, że praDziadek jak Amber,
jest z Nami cały czas, choć nie widać gdzie ani jak...
Powiedział, że wie, że Dziadek ma pomnik w Sercu,
Amberek też ma, bo "Cały czas ich kochamy, prawda?"
Młodzian ma męski weekend z Dziadkiem i jezioro.
Będą robili ognisko wieczorem, strzelać z łuku i łowić...


Miłej soboty Wam życzę...

9 komentarzy:

  1. Twój Młody to fajny dzieciak ;) Trzymajcie się Wiewiórkowa Rodzinko. Wieczory już nieco chłodniejsze. A Dziadek będzie pomagał z Tamtej Strony, bo miłość zawsze jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj zginęłam - oglądałyśmy Alta MAr i umierałyśmy w skwarze - godzina 21, a na dworze brak tlenu i 25 stopni. Dzisiaj chlapie, ale chłodu to ja nie czuję... Masakra.

      Usuń
  2. Macie przynajmniej dobre wspomnienia. Ja jednego dziadka nie znałam, zmarł przed moim urodzeniem,a drugi.....szkoda gadać, nie utrzymhwalismy kontaktów, nawet nie byłam na pogrzebie bo nie czułam takiej potrzeby 🤷‍♀️ różnie się życie układa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to u Motylowej było tak, że z jednym kontaktów rodzina nie utrzymywała, a drugi zmarł jak była dzieckiem, więc niewiele pamięta. Różnie to się plecie... Ten Dziadek akurat był tym bliższym, co dawał nam jako dzieciom kromkę chleba ze smalcem i solą. Babcia odbierała ze szkoły.
      Drudzy dziadek i babcia, których mam to są od święta, bo mają swój świat, choć mieszkają w mieście obok. Jakoś tak to jest - a wiadomo, że każdy kiedyś umrze. Eh.

      Usuń
    2. Ano właśnie, różnie losy się układają. Ważne, że zostają dobre wspomnienia... Ja miałam jedną cudowną babcię, którą zawsze wspominam ciepło i z łezką w oku....

      Usuń
    3. No babcie to tak już chyba mają że się opiekują i po nich pewnie serce pęka razy dwa...

      Usuń
  3. Materialistyczie Ci wpiszę Kocurku, że dobrze zrobiłaś zabierając krzesła. Przyda się dla wspomożenia miłej i czułej pamięci taka pamiątka, używana na co dzień, widoczna. Jeśli krzesła solidne, to i Twój młody będzie może na nich sadzał tyłeczki swoich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj solidne bo to od stołu na wysoki połysk który jest w pokoju Młodego do planszówek. Jak dorwę jakieś futro na nim to sesje cykne. Zaraz mnie drugi kurs do babci mieszkania czeka, bo Młody telefon zostawił tam 🤷‍♀️🤦‍♀️🙆‍♀️

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty