Wieczorki czytelnicze z Kotkami 🐈📚


Hej, hej!

No jutro już środa to jakby prawie piąteczek,
a niełatwo jest wrócić do pracy po takiej przerwie...
Jednak kotki dogrzewają i pocieszają codziennie.
Wczoraj padłam, a dzisiaj chyba poczytam nim odpłynę.
Zagwozdka z urodzinami Salemka nr 16, ale pomyślę.







Póki co jestem w krainie Żniwiarza i staram się przeżyć.
Emrysek nas nastraszył, bo wczoraj oczko załzawione,
a do tego kichanie było, ale od wczoraj rana rutinosorbin w akcji.
I dzisiaj też już był rano i na noc dany właśnie - oby zadziałało.
Oczko już popołudniu okazało się ładne, nie to co wczoraj,
ale do wymacania węzłów poczekam aż szajba minie...






Z radością przyjęliśmy ogłoszenie, że zacznie się grzanie.
No w końcu, bo w weekend myślałam, że zamarznę,
wczoraj spałam w bluzie i kołdra z kocem - ostatnie piętro...
Do tego za ścianą mieszkanie puste, a za drugą remontują.
No to czekamy na kocie przytulanki do kaloryfera! :)







Czesio tradycyjnie mnie prześladuje nawet w wc,
no to ma sesję zdjęciową, a Ejmisia przy czytaniu.
Poza tym grzeczne są misiaczki, tylko Emrys kichał.
Ale mam nadzieję, że to takie lekkie postraszenie nas...
Wystarczy, że Mefisio ma humorki, ale kurczaka zjadł.
Łaskawca - trzeba to zanotować w kalendarzu !






Jaki Emry chory i umierający widać na zdjęciach.
Hasa tylko wariat, a jak kichał to aż podskakiwał.
Trzymam kciuki i puffam na niego, żeby poszło won!
Żadnych mi tu smarków - wystarczy, że na mnie zarobili,
i apteka, i zakład pracy, bo nie zapłaci mi przecież 100%.
A o ilości kasy w aptece zostawionej szkoda gadać.








Zgodnie czekamy sobie, wegetujemy na Halloween.
A na razie trzeba się zahibernować i przeczekać deszcz.
Siąpi dzisiaj strasznie, a mi chorowania wystarczy...
Polecam czytanki, oglądanki online i wylegiwanie pod kocem,
a koniecznie na kocu coś miękkiego i ciepłego "MRRR" :)





Na koniec dwa filmiki - radzę obejrzeć i wyrobić sobie zdanie.
Ja stwierdziłam, że się poddaję...

Ja tu tylko sprzątam kuwety i miski napełniam...


Trzymajcie się! 🤗

2 komentarze:

  1. Miski i kuwety? He, a kto foci, tuli, głaszcze i kocha, leczy jak kot kicha i na te miśki mruczące zarabia? Nie doceniasz siebie Kocurku... A jakbyś jeszcze wszystko wiedziała, to już byś była Stringi i Wonder Women, a nie Drevni Kocurek.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Stringi", ha Chamydło Gugieł też Ci się wpisał. "Stringiwomen", postać z komiksu, co to niekoniecznie powinien powstać...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty