Poczta Walentynkowa 💝


Witam przedsennie...
Zajrzeliśmy do skrzynki, a tam niespodzianka!


Kartki od Marty, tej Marty Zabłockiej,
od Perełek z zycia-na-kreskę 
Bardzo lubimy jej grafiki, i Ją i Jej perełki!



Mefisio był oszołomiony ośmioma kartkami! :)
Szczególnie poleca radę Królika!


U nas sie zwiększyła ilość magnesikow :)
Młody twierdzi, że jest kolekcjonerem! ;)



Jagusiowi spodobała się rada Emilka.
Stosuje to codziennie od 4:44.



Pamiętajcie kochać codziennie cały rok!
Kolorowych Snów!




6 komentarzy:

  1. Śliczne kartki <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te kartki. A szczególnie podoba mi się ta ostatnia z dwoma kotkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ostatnia jest aukcji charytatywnej, więc tym bardziej się cieszę, że przyczyniła się do sprawienia komuś radości :)

      Usuń
  3. Śliczne te kartki! :) Ja w tym roku kupiłam mojemu lubemu kartkę od Ilustris, uwielbiam ich grafiki! No i dostałam taką z kotem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My sobie i Młodemu kartę z kotem :) Każda inna, ale swoją on zawiesił na lodówce i nie dał na razie sfocić :D

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty