Daenerys w kocim domku 😻


Dzisiaj w piątek 13tego my na przekór!
Żadne czarne koty, a białą kotkę pokażemy!
Dzień dobry, tak w ogóle! 😽

Oj ma ona charakterek...


Oto nasza Daenerys, zrodzona z kłaczków,
władczyni siedmiu misek (2 z chrupami, 5 z wodą),
królowa skrzeczenia i zamieszania... 😹



Daenerys nam urosła, aż Wet nie wierzył,
że to ta sama kruszyna - "ogromna jest!".
Ona kocha chrupeczki, co poradzić? 🙀



Wierzcie mi, jak się w nocy na mnie uwali,
to żaden kot się nie dopcha. 😸
Danka śpi i koniec, nie ruszy jej żadna siła!



Nigdy nie miałam białego kotka...
I powiem, że mnie zadziwia jaka ona jest biała
i jaka czyściutka - ani odrobiny kurzu... 😻



A włazi to małe młode wszędzie, gdzie się da!
I to jak się uwielbiają z Sherlockiem...
Gdybym jeszcze raz wybrać miała wzięłabym dwa! 😺


RÓWNIEŻ

Rzekła pewna pani
głosikiem beztroskim:
- Cóż, trudno, KOT również
jest stworzeniem boskim.

A ja patrząc na nią
zrozumiałem w lot,
że żadne tam "również",
bo  w y ł ą c z n i e  kot.
(wiersz Franciszka Klimka,
tomik "Gdy KOT przebiegnie ci drogę")

Ktoś nam kota chyba podmienił :)

Więc tak na przekór dzisiaj:
Na pewno się nic nie wydarzy!
Piątek 13 to tylko zabobony. 😼


🧡 Dla Amberka: pomagam.pl/milekoty1  🧡

Miłego dnia i udanego weekendu! 😽

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty