Salemek 14letni odwiedzony 💝


Witajcie!

Od kilku dni się noszę ze zgraniem zdjęć, ale to głównie dlatego, bo cały czas coś.
Ale mam! W piątek byłam u Salemka z prezentami na urodziny.

Co to jest?!

Salemek dostał namiocik, podusię walerianową i kocyk.
Ale coś kocyk mu chyba nie podszedł za bardzo, bo zakłaczył i wyszedł.
Później wrócił do podusi walerianowej :)

Nadal najpiękniejszy kot!

Mój namiot! Nie zbliżać się!

Urodzinowa puszeczka też musiała być!
"Salmon" jakieś premium, cud i miód i orzeszki dla Salemka.
Ja mu każdą smakołykową puszkę z kota w worku niosę.

Rybka...

Danie dla królów!

A król jest jeden!

Później przy wyjściu na legowisku udało się nam jeszcze pomiziać.
Po sensacjach prezentowych Salemek gdzieś przepadł na drzemkę,
a później okazało się, że na tym legowisku zwinięty spał.

Już idziesz?

Zawsze za krótko...

Syki i hałasy ustały, a maluch nadal w łazience.
Po odrobaczaniu całego stada i malucha nastąpi wypuszczenie.
Ale najpierw jeszcze kontrola kupy małego smarka.

No to co, że schowałem się pospać?

Królowi należy się święty spokój!

 Nie wiem, jak się zapatruje na to Salemek, ale się okaże.
Może coś pyknie, jak przy Safirce? Miałby coś staruszek z życia...
Wnusię wychować to nie taka prosta sprawa, jak podrzucą...

I tak jestem najsłodszy na świecie!

Najważniejsze, że Salemek ma się dobrze, a smarkowi antybiotyk pomógł.
Dam znać jak to będzie, jak się zacznie prawdziwe zamieszanie... :)
A Salemkowi czółko całe wycałowałam i zabroniłam chorować!



Udanej niedzieli!

5 komentarzy:

  1. Ale fajny koci namiocik! Nie wiedziałam, że takie istnieją! Wszystkiego najlepszego Salemkowi! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Salemkowi życzę zdrówka.Piękny z niego gość.Taki dostojny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj najpiękniejszy czarny kot jakiego mam zaszczyt znac :)

      Usuń
  3. 100 lat dla Salemka ! :D ♥
    Też mamy taki namiocik. Wyciagam z szafy od czasu do czasu żeby się nie znudził...;-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty