A ja mam kotów kilka... :)


Hej, hej!

Aparat ogarniam, więc wybaczcie,
ale muszę Was znów zasłodzić :)
Trudno było wybrać najlepsze zdjęcia...
I dodałam bardzo pocieszny wierszyk! :)

Morfek


Niżej Chessurek


Ejmisia

Chessurek


Nie wiem, czy ten nos brudny..?



Mam kota*

A ja mam kota, piękne stworzenie, 
Na żadne skarby go nie zamienię, 
Nie chcę klejnotów, ani też złota 
Najbardziej kocham mojego kota, 

Miłością wielką, bez żadnych granic. 
Mojego kota nie oddam za nic. 
Na nic innego nikt mnie nie skusi, 
Bo w moim domu kot mieszkać musi. 

Choć podrapane krzesła, fotele, 
I czy w dzień zwykły, czy też w niedzielę, 
Wstać z łóżka muszę dość wczesnym rankiem, 
Nakarmić kota pysznym śniadankiem, 

Świątek i piątek czy też sobota, 
Ciągle dbać muszę o swego kota. 
Nie oddam kota za nic na świecie, 
Chociaż mnie w nocy w żołądek gniecie, 

Chociaż pazurki wbija boleśnie, 
Ja kota kocham; na jawie, we śnie, 
W dobrym nastroju, smutku, chorobie, 
Swojego kota chcę mieć przy sobie.

Autor Iwona Wideryńska 

Jagusio

Miodek kochany

Ach, takim kotem być i tylko sobie spać i spać...
Kto by nie chciał?
Miska się napełnia, a żwirek sprząta...

Chessurek i Nikusia



Nikusia i Sherlock (chyba)


A jak się wyśpią to łobuzują!
O tak pomagały, kiedy materac czekał na położenie:




Ale bądźmy szczerzy: też coś z tego mamy!
Kochane ciepłe stworzonka, które kochamy! :)
I żyć się bez nich nie da... :)

Do napisania! ;*

*wiersze są zacytowane ze strony Fundacji Canis z podaniem autora - autorka bloga w żaden sposób nie "zarabia" na stronie ani na cytowaniu twórczości - wiersze są zacytowane w celu popularyzacji poezji oraz adopcji czworonogów, więc udostępnienie dostępnego publicznie wiersza nie działa na szkodę autora ani fundacji

12 komentarzy:

  1. Zasłodziłam się na amen :-) Nie mam małych kotów narazie, same dorosłe i poważne damy. Szkoda, że tak szybko dorastają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja po ich wpadkach kuwetowych byłam bliska załamania mówiąc ze co mi przyszło znowu brać małe srajdy, ale na szczęście im przeszło. A i tak myślę ze jak już kiedyś to za długo czas jakiś mały. Starczy na razie takich atrakcji.

      Ale życie i tak pokaże po swojemu kiedy co i jak.

      Usuń
  2. Wszystkie są piękne, ale ja jestem psiarą kompletną i to zakręconą na jednej rasie. Mój własny psiak był awatarem, a teraz są kwiaty.
    Kocurze, mam wredne pytanie - czy Ty nie mieszkasz w okolicach Łodzi???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkałam prawie rok w 2009 aż do wiosny 2010 i wróciłam pod lublin kradnac z lodzi swa druga połowę :) to z nia adoptowalam mefisia i rudziaki od kociej mamy fundacji :)

      Usuń
  3. Słodki dodatek do kawy....no są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zasłodzona na amen☺ Koty są cudowne, uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne foty i koty , a wierszyk mówi wszystko o nas kociarzach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wcześniejszych tez mam kilka wierszy tej autorki zacytowane. Idealnie pasują te wiersze do nas fakt :D

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty