Kącik z maluszkami + wieści Wet 🙀


Witajcie!

Końca nie ma tym słodziakom, no!
Ale tym razem same maluszki na zdjęciach.
Tak sobie obrały kącik pod balkonem...
(Balkon zamknięty na amen - nie używamy.)


Morfeuszek


Chessurek i Nikusia

Od jutra niby ma być deszcz ze śniegiem,
a rano temperatura na minusie pewnie mnie zamrozi
w drodze do pracy - plus taki, że blisko...
Oby tylko choróbsko się nie przyczepiło żadne!



Widać rude plamki? :)


Idzie Zima*

Gdy świat utonie w deszczowych łzach, 
Przygarnij kota pod ciepły dach, 

I pełną miskę mleka mu daj, 
Przecież się zbliża grudzień, nie maj. 

Gdy mu zapewnisz bezpieczny kąt 
Cieszyć się będziesz z prawdziwych świąt. 

A gdy na pola opadnie mgła 
To bezdomnego zauważ psa 

I smakowitą wynieś mu kość 
Bo dobra w świecie nigdy nie dość. 

Gdy całą ziemię okryje biel 
Ze zwierzętami sercem się dziel. 

I zawsze rano, gdy wstaniesz 
Zadawaj sobie pytanie: 

Gdybyś Ty został bez domu 
A nikt nie chciałby Ci pomóc? 

Kiedy sam będziesz w potrzebie 
Czy chcesz, by każdy unikał Ciebie?

Autor Iwona Wideryńska 





A co z tymi wszystkimi bezdomniaczkami?
Tyle czasami widziałam kotów przy śmietnikach...
Ale ostatnio coś nie ma - mam nadzieję, że jakaś fundacja,
a nie jakiś zły człowiek zadziałał w tej sprawie... :(

Błogostan Chessurka




I jak tak patrzę na te małe pyszczki tej Młodej Trójcy
to mam nadzieję, że ich rodzeństwo trafiło do dobrych domów
- też do kocich rajów, gdzie robią co chcą i są zaopiekowane
- że nie wylądowały oddane gdzieś, bo się znudziły...

Morfeuszek - zamiana miejsc



Kocyk ja wiem, że zakłaczony niemilożebnie,
ale mimo odkurzania tam moment i widać te białe kłaki.
Z czarnych ciuchów zrezygnowałam już całkiem
- Nikusia jasna, a ci mają dużo białego.

Kochane misiaczki...

Na co komu czarne ciuchy? :)

I mam nadzieję, że wszyscy mający koty tak uważają.
Nie rozumiem ludzi, nie mających zwierząt ze słowami
"bo bałaganią, a to błota nanoszą, a to zrzucają..."
Choć może lepiej, że nie mają zwierząt z takim podejściem?

Były Misie dzisiaj u Weta na powtórnym szczepieniu:
orzeknięto, że maluszki od czarnej kotki (Chessur i Morf)
są prawdopodobnie dziećmi maine coona,
bo tam łazi taki w okolicach właśnie brązowy...

No to olbrzymy rosną!
Wszakże 3 miesięczny Chessur waży 2kg!

Miłego dnia!

*wiersze są zacytowane ze strony Fundacji Canis z podaniem autora - autorka bloga w żaden sposób nie "zarabia" na stronie ani na cytowaniu twórczości - wiersze są zacytowane w celu popularyzacji poezji oraz adopcji czworonogów, więc udostępnienie dostępnego publicznie wiersza nie działa na szkodę autora ani fundacji

6 komentarzy:

  1. No słodkie te maluchy.A Nikusia ma te plamki.jest urocza.No wszystkie są.ja już w czapce chodzę .Własnie jestem po zapaleniu ucha.Ciekawe jakie wyrosną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też coś chce łapać. Oj niedobrze jest z ta pogoda. Ja dzisiaj tez w czapce.

      Usuń
  2. Widać te plamki, widać☺
    Nikusia to prawdziwa elegantka, srebrna szylkretka😉
    Wszystkie kociki są słodkie i śliczne😙

    OdpowiedzUsuń
  3. ojoej jakie u Was nowości śliczności. To ile Kotków teraz macie na stanie ? ;) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amberka mniej ale za to trzy podeslal do opieki - urodziły się w noc kiedy tam ostatnio był. Więc u mnie 10. A u mamy obecnie 7 bo tez tak się pojawił maluch. Tu byłyby tylko 2 ale okazało się ze dwie kocice rodzily wiec krwi i Nikusia.

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty