Weekendowe futrzaki 😺


Hej, hej!

Przed Wami pierwsza część weekendowych kotów! 😻
Drugą część zamieszczę w niedzielę, jak ogarnę...
Czyli przed Pańswtem to, co kotki najczęściej lubią robić,
gdy ludzie są w domu i mogą je focić na każdym kroku...
Fotkami z obecnego weekendu pochwalimy się w następny! 😸

Jagusio lubi spać oparty o różne rzeczy...

Ejmisia na drapaku

Na dole widać Chessurka

Mefisio się dogrzewa...


Jemu nigdy dość kaloryferka!


Poza tym przed szaleństwem weekendu jesteśmy zaopatrzeni.
Kotki też mają puszeczki śniadaniowe na zapasik,
a i przyszła szczęśliwie karma akurat przed weekendem:
Sanabelle Light i Josera Catelux - ukochane chrupy,
bo dieta i kłaczki - przy zmianie sierści teraz jest masakra.

Puleczka, Ejmisiunia, purrr purrr...

Daenerys na poważnie :)

Selfik z Chessurkiem!

Kochany słodziak!

Aleksij w swoim świecie...

Mycie jest bardzo ważne!

A tak wygląda Chessurek z góry!

Poza tym maluszki były na kontroli przed drugą turą szczepień
i są zdrowe: Chessurek największy, a Nikusia najmniejsza. 🐱
A Morfkowi zbrązowiały lekko uszka - już nie rude.

Miłego weekendu! 😽

6 komentarzy:

  1. Kocie życie :-) Przypomniałaś mi, że musze zamowić puszki, bo kończa się. Zaraz po weekendzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja z wyrzytuami sumienia już mialam kupiony mały worek Kitty Excellence z biedronki, bo balam się, że nie dojdzie mi przed weekendem i tak chciałam je uratować. Ale udało się. Niestety u mnie w mieście nie da się nic lepszego dorwać - w zoologicznym cwaniaki zamawiają w zooplusie i sprzedają dużo drożej i niekoniecznie to, co moje jedzą.

      Usuń
    2. Ja właśnie od lat zamawiam w zooplusie. Przez stronę Gosianki Za moimi drzwiami, tam jest taki baner po prawej. Dużo taniej i lepsza jakość. Koty sobie baaardzo chwalą :-) I psy też ;-)

      Usuń
    3. Tak samo robię, też mam banner do Gosianki na stronie na dole żeby nie zapomnieć :)

      Usuń
  2. Każdy inny kociamber ;)
    Z karmą faktycznie cienko jest, jak zabraknie ... u mnie też nie ma wielkiego wyboru, a poza tym Franio je tylko specjalną jedną praktycznie, więc i tak muszę ją zamawiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tu w zoologicznym jakbym powiedziała bezzbożowa to by chyba oczy jej wyszły z orbit :D

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty