Dopadło Nas choróbsko 😿


Machamy do Was z otchłani gluta!

Jutro kuwentynki albo kłaczantynki - jak kto woli!
U nas od wczoraj rana są smarkantynki...
Nie, nie koty! One co najwyżej chorują na przewlekłą senność.
I na lenia, bo nie chce im się kup zakopywać...
To dorośli obsługiwacze personelu umierają w morzu gluta.

Luna łamie system po prostu

Śpi tak jak zabita, a nawet Sherlock ją polizał!

Oczywiście przespała wszystko...

Nie ma dowodów, są plotki...

A czasem śpi w legowisku.

Nim nas glut zabił udało się chociaż kilka filmów zobaczyć.
Mefisio bardzo mnie wspierał, a później dołączyła Daenerys.
Ona tak ze mną siedziała nie raz, jak była mała.
Czasami sobie przypomni i przychodzi tak i na łóżko i na pufę...

Kochaj!

Nigdzie nie wstawaj!

I daj mi spać!

Dwa filmy tak wytrzymał!

Słodziak!!!

Dzielili się dzielnie...

Mruczeli i ziewali...

Pięknota

Już nie ma tych kilku czarnych włosków na głowie

Ciepło było - przyznaję!

Jak Mefisio sobie poszedł to została sama Daenerys.
Jak ona potrafi mruczeć i się miziać...
Ale na co dzień jest zajętą matką zastępczą:
myje te małe Chessurki, Morfeuszki i Nikusie.


Nuuudy...


Ja lepiej pośpię...




Cóż więcej mogę powiedzieć?
Jak jutro nie będzie lepiej to idziemy do lekarza.
Jutro Walentynki, więc...

Życzymy Wam DUŻO Miłości! 💗


Jeszcze pokażę Wam Chessura drania:


I takie kartki z akcji już do mnie dotarły.
Jutro pewnie znów pobiegnę sprawdzić skrzynkę.
Mam nadzieję, że i moje dotarły do celu!





Na koniec ogłoszenie odnośnie akcji #108kotów


Link do wydarzenia tutaj: 

oraz

Tu link do wydarzenia:

Życzymy Wam spokojnej Nocy i gońcie wirusy!

Zakładka od Kota z Wąsem - gratis do czapeczki,
dziękuję bardzo! Czapeczkę pokażę za jakiś czas :)
Polecam Wąsaty sklepik! kotzwasem.com/pl/

PS. Jeszcze trwa głosowanie na Przemka do 22 lutego!



8 komentarzy:

  1. O masz, chore. Na przedwiośniu często się zdarza. Chorujcie szybko i krótko :-) Tran kupcie, albo kotom podpijajcie :-) Ja też lubię jak kociołek zaśnie snem kamiennym tak jak Luna :-) Śmiesznie to wygląda. Ale to też znaczy, że czuje się dobrze i bezpiecznie. I to jest fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ratujemy sie czym się da. Bo nie chce żadnych cud od tych rodzinnych. Bywa że Luna łapa pogoni a potem dziwota że któryś jej chce oddać ale cóż kto zabroni królowej próbować sobie poustawiac dwor?

      Usuń
  2. Ło to ja zdrówka życzę, bardzo mocno życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby poszło sobie to chorobsko, bo kataru i kaszlu nie znoszę.

      Usuń
  3. Zdrowiejcie szybko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty