Instagramowy mix 😸


Hej, 🐾
ja tak na szybko: nie każdy wie, jak koty pomagają w chorowaniu
Poniżej macie tego dowody... Podpisałam, kto jest kto. 😻😻😻
Wybaczcie jakość, ale to telefon - on najładniej w dzień słoneczny.

Daj tuńczyka

Porównanie wielkości: Nicky i Sansa





Mefi pomaga czytać

Piękna Nikusia




Daenerys wieczorem ogrzewa

Razem z Nicky





Mefi z rana...


I Cebulka



Sherloczek olewa zombiaki w tle

Czesio

Ejmisia

Jaguś obok na podusi

Przegrzanie gwarantowane


Mefisiofelis udaje, że nie ugniata mi włosów

Sher, Morfi i Chess

Jagusio i Daenerys

Mefisio się wtapia

Trafione w saszetce Lego Movie 2
- młody ma kociarza w genach

Ejmisia znudzona zombiakami

Obok Cebulka dogrzewa

Kiedy śpisz i ktoś robi ci fryzurę...





Ejmisia z rana

Czesiu

Mephisto

Chess

Jagu śpi nad głową

Sherlock na parapecie, w legowisku Dina,
a do niej idzie Nicky i Morfi

Nikusia zrezygnowała


Jagusio na mnie - 7.5 kg!

Poza tym, że koty szaleją po kuchni z powodu regalika... 😾😼
To się nic nie dzieje - patrzę tylko, czy któryś już go nie wywalił.
Pracuję nad sobą, żeby biegać za nimi z aparatem, a fon odłożyć.
Do napisania! 😺😽(tak, byłam u lekarza, Klabax mam, kuruję się)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty