Muza Daenerys i jej trzy... maluchy 🥰


Witajcie wieczorową porą!

Kto ma Facebooka mógł widzieć te zdjęcia,
ale nie mam całego świata w znajomych, więc wrzucam.
Jednak od Facebooka i IG wolę Bloggera...
Tu jestem jak u siebie, a tam właściwie to takie "dodatki".





Życie z kotkiem, który ma napady przytulanek nie jest łatwe...
Tu mi nie wskoczyła na kolana, bo pobiegłam po aparat.
Tak właśnie wygląda przeważnie przeglądanie blogów,
a także myślenie nad kolejnym wpisem na stronę z recenzjami...





Biała muza przysiada pod lampką niczym oświecone natchnienie...
Ale efekt jest taki, że po zrobieniu zdjęć kotek był przytulany,
ciumkany i głaskany, a wpis poszedł na spacer, aby wrócić po kilku dniach
albo i wcale, bo nie rzadko pomysły umykają i się zapomina...





Piękna ta nasza Daenerys jest, a jak wczoraj pamiętam ją,
jako taką małą białą kulkę, jak mi Motylowa przyniosła dwie kulki!
Pamiętam mój szok, że jak to, ale dwa?! Ale miała być biała!
Ale pan bez czarnego kotka nie chciał oddać... I dobrze!




Po tylu latach jak ich obserwuję to nie żałuję tamtej niespodzianki.
Oni się uwielbiają, dbają o siebie, nie można zabrać jednego do Weta,
bo drugie chodzi i szuka, pilnują się i myją jedno drugie...
Choć teraz opiekują się Małą Trójcą jak rodzice, to pamiętają o sobie.




W tym trudnym rodzicielstwie sprawa wygląda tak:
Maluchy garną się do Daenerys na mycie i przytulanki,
a Sherlock nie raz widzę, że wali po łbie Chessa albo Morfiego.
Jedynie skrzecząca Nikusia jest jakby ich "złotym dzieckiem"...



Ale i tak chłopaki chodzą do Luny na mycie uszu :)
Cwane kociaki słodziaki dwie matki obskakują :D
Do napisania!
PS. Tak, wiem, muszę przewiesić ten obrazek...

Zbiórka: pomagam.pl/milekoty2 na karmę convalescence dla Mefisia.
Polecam sobie zajrzeć o tutaj: allegro.pl/uzytkownik/PastereczkaSlow

2 komentarze:

  1. U nas też często jest wspólne mycie. Głównie Misiek wszystkich myje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak siadała moja Pusia.Ha...białam mamusia.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty