Drapakowe układy z maluszkami 💞


Hej, Hej!

Zaczął się weekend, a ja wstawiam Wam drapakowe układy.
Jak widać najwięcej oblegają maluszki, ale też i Daenerys.
Poza tym i ja i Mefi mamy zapalenie pęcherza.
Ja mam antybiotyk, a jemu łapiemy mocz w poniedziałek.
Reszta kotów na szczęście zdrowa, no chyba że głupawka.

Daenerys i Morfeuszek





Bieganie za Mefim z tabletkami mnie wykończyło psychicznie.
Mam zwyczajnie dość i on ma dość, ale co zrobić.
Robimy swoje, a potem każdy zajmuje się sobą.
Ja ostatnio czytam Zafóna i boje się końca serii...
Ale chyba autor nic nowego na razie nie zapowiada.

Ejmisia / Aimeè


Alexander



Daenerys Niki
Sher Morfi


Niuniek pozorny

Nikusia MHA Skrzeczkowska


Luna broni swego królestwa jak lwica i goni koty.
Niech ma, niech sobie tam siedzi - Feliway w gniazdku jest.
Grunt, że nawet Sherlock dostaje czasami od niej w łeb,
więc stawiam zakłady, że do Świąt będzie rządzić nimi wszystkimi.
Niech sobie tam żyje, jak jej się podoba - ja z nikim nie walczę.








Życzę Wam spokojnego weekendu, jak mają te moje Niuńki na drapaku.
Powiesieć sobie, poleżeć, poczytać, a może i spać cały dzień...
Czasami trzeba się na weekend stać takim kotem śpiochem.
Dzisiaj relax i chillout, a martwić się będę w poniedziałek.
Proste życie z Mefisiem nie jest, ale już dostał tabletkę...



💗🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍
Tradycyjnie Skarpeta Mefisia pomagam.pl/milekoty2
bo jakoś tego minusa spłacić trzeba i wykarmić dzieciokłaki...
Udostępniając też pomagacie!
💗🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍


4 komentarze:

  1. Wesołe przedszkole :).
    No patrz, a jak moja Pusia miała zapalenie pęcherza, to nawet nie musiałam jej siuśków łapać... Zresztą na USG też nic szczególnego nie wyszło i wyszło, że mam kotkę symulantkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak też się zdarza... Ile razy ja Jagusiowi robiłam badanie moczu, bo on brzusio po struwitach skubie, ale cały czas sprawdzam go i wet mówi, że odruch, że tak się zdarza, a ja i tak sprawdzam symulanta.

      Usuń
  2. Ale czekaj, które to maluszki? ><' A tak serio, to żartuję, wiem o co chodzi. Ale fakt, że wielkoludy się z nich zrobiły, serio :D
    Ostatnio sobie przejrzałam album Purki i nie wiem kiedy ona tak urosła :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty