Kotki oczami Młodego :)


Witajcie!

Dzisiaj przedstawiam Wam kotki oczami Młodego!
Całkiem ładnie mu zdjęcia wychodzą - to po mnie ;)
A fotografuje swoich ulubieńców jak widać :)
Cebulka, Sherloczek i Nikusia i Morfi są naj, naj, naj...








Najczęściej przebywają w jego pokoju, więc cóż.
Tam jest najchłodniej, a że jest stara kanapa - można tam spać.
Nie miałam odwagi jej wynieść, bo koty na niej śpią,
a Młody ma łóżko z materacem - ale okazuje się, że dobrze,
bo mogę tam spać sobie pod oknami i mam chłód.

I stado kotów na sobie...









Branie ma tam stary drapak, a szczególnie domek,
ale jak widać Jaguś i Nikusia sobie radzą z podziałem miejsc.
Gdyby nie jego zdjęcia nie wiedziałabym, że śpi z nim
Nikusia i Daenerys - ostatnio też się o tym przekonałam,
gdy Młody zasnął na kanapie przy oknach, a ja u niego.

Aimee

Jagusio

Czesio padł






Wychodzi na to, że rośnie Mały Kociarz, ale to dobrze.
Od Małego wie, że trzeba sterylizować, żeby długo żyły,
a także, że nie wolno nakłaniać do niczego, i bawić się.
Najśmieszniej było, jak Luna była u niego, bo spała na fotelu
za jego plecami, kiedy grał na komputerze.

Ale na razie Luny nie ruszam, niech sama zwiedza dom...

💗🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍
Tradycyjnie Skarpeta Mefisia pomagam.pl/milekoty2 
Udostępniając też pomagacie! Trzymamy kciuki za Mefisia!
💗🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍

3 komentarze:

  1. Same śliczności !!! Głaski dla kociaków :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia, gratulacje dla Młodego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że Młody ma rękę do fotografowania kotów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty