Oglądanie Netflixa z kotami 📺


Witajcie nocnie :D

W tle leci mi seria Cryminal na Netflixie (polecam),
a ja jestem obkładana kotami i robię im zdjęcia
i filmiki nagrywam... Serial toczy się w sali przesłuchań,
więc mogę spokojnie sobie kotki focić przy okazji...
Momentami pod taką ilością jest za ciepło - przyznaję.











Wystarczy, że się położę i zaraz są największe przytulasy,
jak widać na zdjęciach: Ejmisia, Cebulka, Młodziki i Jagusio.
Młodziki to bardziej się do dorosłych przytulają,
a Jagusio mnie maltretuje nieco - miłość mu się aktywowała :D
Ale on tak zawsze na mnie skrzeczy jak coś chce...











Uwierzyć nie mogę, że to Rude się namyśliło
i taki przytulasek z niego bywa bardzo często...
Ale to oczywiście jest z miaukami i pacaniem,
ja mam głaskać jak on leży obok, bo krzyczy...
Kochany jest przy tym i rozkoszny gapcio taki...











Ale ja się domyślam, że dla nich to leży otwieracz... :D
Za mną biegną co rano, licząc na puszeczkę mimo, że była.
W łazience mam widownię, czy chcę czy nie,
a teraz jak robię Wam wpis, a one nadal śpią wokół mnie...
Do kuchni strach iść po cokolwiek, bo one za mną przede mną...











Mam kilka nowych książek na stosiku, więc jutro czytanie...
Ale to już z Mefisiem w pokoju - dzisiaj spacerował,
ale zauważyłam, że jak mnie koty obłożyły to spał w oddali.
Mam wrażenie, że nie chciał się dopychać do gromady...
Spał na przedpokoju na ręcznikach, więc ja go pod pachy...


I zanim zaśniemy wrzucam filmiki:






Miłego poniedziałku Wam...


6 komentarzy:

  1. No to one dlatego tak za Tobą krok w krok, żeby im się otwieracz nie zawieruszył, bo wiadomo, otwieracz jest najważniejszy w wyposażeniu kociego domku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak oglądanie seriali w doborowym towarzystwie. Ja mogę o tym pomarzyć z moją Pusią. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może towarzystwo Pusię by rozruszało? :) zawsze to jakieś zajęcie :)

      Usuń
  3. Oglądanie filmów zawsze z kotami. Nie ma innej opcji :)
    Książki tak samo. I rękodzieło również :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jak jest zimno jak dzisiaj i śpią mi na nogach 😺

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty