Żyjmy, tulmy, póki możemy ❤️


Dzień Dobry, dzień dobry!

Nie wierzę, że już środa - jak ten czas leci!
Ale ja nie przyszłam tutaj narzekać - nie daj bór.
Zainspirowana wpisem u "Odnowiona Ja" jestem...
Przeczytajcie sobie koniecznie wszystkie jej wpisy.






"Byłabym głupcem, słysząc pytanie:Jesteś szczęśliwa?Odpowiadając nie lub że jestem, a w myślach wymieniać to, co mi nie gra, czego mi brakuje.Byłabym głupcem, gdybym tak odpowiedziała. Byłabym głupcem, skupiając się na tym, czego mi brak, nie widząc, co już posiadam." Cytat z wpisu.







Czasami zapominamy jakie mamy szczęście...
Gdy wstaje rano w weekend widzę po kolei jak śpią.
Śpią, bo śniadanie jest o 5 zawsze, potem się kładę.
W weekendy mam okazję je zobaczyć jak śpią w dzień...






Czasami trzeba troszkę się zatrzymać i spojrzeć.
Czasem sięgnąć po coś prostego do czytania,
a na Netflixie obejrzeć coś w stylu "Głos Serca".
Czasami trzeba pospać pod kocem z kotów...





Jestem szczęśliwa. Nie wszystko jest idealne wiadomo.
Świata nie da się sprawić idealnym jakby się chciało.
Kochamy i jesteśmy kochani. Wiadomo, że bywa ciężko.
Na tym przecież polega nasze życie, że coś się dzieje.






Żyjemy w swego rodzaju symbiozie, one z nami,
a my z nimi, nie da się inaczej wyobrazić sobie dnia...
Większego relaksu niż mruczący kot nie znam...
Większego ciepła niż wtulony mokry nochal...






W pewnym serialu powiedziano, że "Ruch to życie" .
Zmiany są konieczne, by proces nadal trwał...
Mieniany się my, ale też i nasze potrzeby i marzenia.
Nie oznacza to, że mamy przestać być szczęśliwi.





W codziennym zabieganiu zapomina się co ważne.
Czasem trzeba odpuścić to pranie, czy ogarnianie,
czasem jest potrzeba przytulić Mefisia i posłuchać...
Zatrzymać się i posłuchać mruczenia póki jest z nami.







Bo wszystko jest tu i teraz, przemija troszkę z czasem...
By nie żałować, by nie utracić trzeba być, nie mieć.
Jagusio ostatnio u Mefisia ma ogromne pokłady miłości.
Myje Mefisia i opiekuje się, mimo że ten marudzi...


Dostałam najpiękniejszego kotolotka na świecie.


Halina Poświatowska

* * *
trzeba nam dużo prostych słów
jak
chleb
miłość
dobroć
aby ślepi w ciemności
nie zgubili
właściwej drogi

trzeba nam dużo ciszy
i w powietrzu i w myśli
abyśmy usłyszeli głos
cichy nieśmiały głos
gołębi
mrówek
ludzi
serc

i ich bolesny krzyk
pośród krzywd
pośród tego wszystkiego
co nie jest
ani miłością
ani dobrocią
ani chlebem


Bo trzeba pamiętać, że tu i teraz jest najważniejsze.

Zamówiłam pocztówkę z fundacji jak jeszcze kotek Rynn żył.
W zeszłym tygodniu niestety musiała pozwolić mu odejść.
Pocztówka dotarła do mnie dzisiaj pocztą...

Żyjmy, tulmy, póki możemy. ❤️


11 komentarzy:

  1. Tu jest tyyle szczęścia... Tyle tyle! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniec,kropla prawda absolutna.Staram sie być tu i teraz od lat pięciu.Ciężko bo umysł skacze to do przeszłości to do przyszłości.prawie tego nie zauważamy ,ze tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasze koty są szczęśliwe z Wami, a Wy z nimi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy zwierzak w domu powoduje wzrost pozytywnej energii.

    Koty jak zawsze zachwycające. :) Zwłaszcza miejsca, w których potrafią siedzieć są niezwykłe.

    Przerobiłem książkę o sytuacji w USA po wyborze Donalda Trumpa (,,Shitshow..." Charliego LeDuffa), a teraz czytam o wydarzeniach w miasteczku uniwersyteckim w Missouli).

    Jak na razie jest dobrze wszystko u mnie. Dzięki. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj potrafią wejść wszędzie...
      A polityczna lektura to nie dla mnie :) ja tam od jutra wracam do Pana Lodowego Ogrodu ...

      Usuń
  5. Jej posty są mega pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty