Pierwsze kłaki za płoty 😸


Wróciło wszystko do normy!
Dziecię w domu, więc i Kotki jakieś takie spokojniejsze.
Chyba jednak coś jest w tym, że jakaś symbioza trwa.
Na początek wrzucam sesję zdjęciową Chessurka.





W domku ogarnięte zadowalająco, choć...
Wiadomo, że mogłoby być lepiej - przydasie leżą na stołach.
Ale przy okazji urlopu co rusz tam zgarnę i poselekcjonuję.
Kotki szczęśliwie wspierają i zrzucają co się da na ziemię 🤣





Piękne to jest, charakterne i ma urodziny za kilka dni.
Nie wiem, kiedy zleciały te dwa lata - za szybko!
Chessur ostatnio ma humorki i coś Aimeè zaczepia,
a ona go gonić chce i mu wlać solidnie, oj łobuz jest...





Największe gonitwy w domu są z udziałem Czwórcy:
Chessur, Morfeuszek, Nikusia MHA Skrzeczkowska i Emry.
Leci wszystko i wszędzie - nawet legowisko z szafy.
Muszę przemyśleć ozdoby na półkach, bo też lecą ostatnio.





W Prymusie takim z rzeczami do domu kupiłam salaterki.
Takie ładne w róże i z lawendą na karmę dla nich za 5 zł.
Okazuje się, że Czesio Koparkiewicz umie jednak jeść jak kot.
Siada przy tej najbliżej brzegu i tak tak nabiera cały pyszczek...







Mefisio dzielnie z Jagusiem mnie wspierał w kończeniu dzieła.
Nie tak łatwo jednak się odgracić po wieloletnim składowaniu.
A po zmianie pokoju Sherlock mi udowadniał jaki kochany.
Ale ja wiem, że on i Luna są siebie warci i muszą i tak coś odwalić.







Ostatnio jednak zwiałam ze spania z Mefim, bo Rudy mnie denerwuje.
Drapie mnie po nocy, żeby go wypuścić, a ja chcę spać.
Staram się gościa nie wpuszczać na noc, ale czasem zawodzi...
I wtedy Motylowa go wpuszcza - ciężko Rudego ogarnąć.









Na początek urlopu dostałam od Motylowej imieninowy drobiazg.
Choć spóźniona książka to na pewno ją przeczytam między Muminkami.
Ale lektur mi doszło dzięki Młodemu, ale o tym następnym razem.
Wrzucam też zdjęcie zeszytów z Biedornki - śliczne są kocie takie!!! 



Do napisania! 🐾

3 komentarze:

  1. Fajna sesja c: Chessurek ma piękne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koty są mega fotogeniczne...można zacykać się na śmierć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. I pięknie że urlop Wam się zaczyna, i reszta też nieźle.. Udanego odpoczynku. 😀💕

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty