Okłady z Kotków najlepszą kuracją 🥰


Witajcie niedzielnie :)

Jak widać na załączonych zdjęciach lenistwo kocie trwa.
Blogger mi wrzucił zdjęcia od końca - trudno.
Padnięte kotki to Morfeuszek i Emrysek - szaleńcy.
Teraz też widzę, jak ładują baterie w słońcu...
A nas dopadł od wczoraj rana jakiś koszmarny katar.








Nie wiem, jak ja przetrwam w pracy skoro tydzień upału.
Ale obserwuję w jakim kierunku to pójdzie, bo Młody już nic.
Jak zwykle jakieś szkolne cholerstwo, które może zabić mi zatoki.
Z jednej strony bym odpoczęła od pracy z drugiej mam uraz,
bo chorowanie to też ucinanie sobie pensji - jak nie trzeba to po co.








Nikusia ostatnio jest stałym wygrzewaczem u mnie.
Jak tylko się położę do książki czy filmu - przychodzi.
Wczoraj oglądałam film "Może pora z tym skończyć"
Polecam - każdy zinterpretuje pewnie po swojemu...
Bardzo ciekawy film, ale mam swoją teorię -
nie będę robiła Wam spoilerów - film na Netflix.






Mefcio szczęśliwy ze swoją nową fretką...
Póki co nie ma z nim problemów - za mało tulenia,
za mało noszenia Mefisia i za mało głaskania Mefisia.
O nic innego mu się pyszczek nie rozdziera,
więc dzisiaj idę z nim czytać cały dzień -
umierając w szlamie gluta lejącego się z nosa...






Morfeuszek i Emrysek też szaleją z nową fretką.
Stare popsikałam im walerianą i kocimiętką,
ale coś jest, ze jednak te nowe bardziej w użyciu.
Jutro żwirek - dam znać, czy kurier wniósł,
czy znowu skazał nas na wnoszenie na 3 piętro...






Czekam na zimę, na chłód i śnieg - mam dość słońca.
Kotki też mam wrażenie, że wtedy więcej przychodzą.
A tak w ciepłotę to dobijają jak się przykleją...
Ale nie ma co narzekać - trzeba wziąć rolkę papieru,
herbatę, książkę pod pachę i tulić Mefisia czytając.





Na koniec filmik słodkości:


Odezwiemy się!


4 komentarze:

  1. Cholerka, czy już za późno na dobrą radę odnośnie płukania zatok? Spróbujcie. Zdrowia życzę 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście się nie przemęczam dzięki kotom -w poprzednim wpisie wszystko wyjaśnione 😆

      Usuń
  2. U mnie też długie kocie lenistwo.
    Szybkiego powrotu do zdrowia, życzę.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty